۰
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۰

ساخت ۴۴ مدرسه بانک تجارت در مناطق محروم

با مشارکت بانک تجارت مدرسه سه کلاسه امید تجارت در روستای «ریگون» از توابع شهرستان سپیدان استان فارس با حضور مقامات استانی افتتاح شد.
به گزارش اخباربانک، این واحد آموزشی در مراسمی ‌با حضور نوروزی مدیر شعب بانک تجارت استان فارس، علیزاده نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی، همتی فرماندار سپیدان، موصلی رئیس اداره نوسازی مدارس استان و دانش‌آموزان روستای ریگون افتتاح شد.

نوروزی، مدیر شعب بانک تجارت گفت: یکی از ارزشمندترین اقدامات بانک تجارت علاوه بر ارائه خدمات متنوع بانکی، ایفای مسوولیت‌های اجتماعی است که مهم‌ترین آنها احداث، نوسازی و تجهیز مدارس در مناطق محروم است. در همین راستا بانک تجارت تاکنون ۴۴ مدرسه در مناطق کمتر بهره‌مند کشور افتتاح کرده است.

وی ادامه داد: بانک تجارت ساخت مسجد، حمام روستایی، تامین آب شرب روستایی و نصب دستگاه‌های تصفیه آب در روستاها را وظیفه ذاتی خود می‌داند و در هر زمینه‌ای که نیاز باشد در حد بضاعت و توان خود در عرصه عمل به مسوولیت اجتماعی وارد میدان می‌شود. علیزاده نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس اظهار امیدواری کرد: این اقدامات بتواند موجبات رشد و بالندگی نسل آینده را فراهم سازد.

بنابراین گزارش این مدرسه با مشارکت ۲ میلیارد ریالی بانک تجارت در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و با ۳۳۰ متر زیربنا احداث شده و شامل سه کلاس درس، آزمایشگاه، نمازخانه و دفتر مدیریت است و با حضور همه دانش‌آموزان مدرسه امید تجارت ریگون و اهدای بسته‌های کمک آموزشی و لوازم‌التحریر از سوی بانک تجارت افتتاح شد.
https://akhbarbank.com/vdcgtq97.ak9wq4prra.html
تازه ترین اخبار