۰
بانک صنعت و معدن شرایط و زمان عرضه بلوک ۵۰.۱ درصدی شرکت زیرمجموعه را به بیش از قیمت تابلو در بورس و برای چندمین بار اعلام کرد.
اعلام شرایط عرضه بلوک ۵۰.۱ درصدی زیرمجموعه بانک صنعت و معدن
به گزارش اخباربانک، بانک صنعت و معدن به وکالت از شرکت رفاه اندیش سرمایه انسانی صنعت و معدن برای چندمین بار در نظر دارد بلوک 50.19 درصدی سهام سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران را بطور یکجا یا نقد و شرایطی در بازار اول معاملات بورس به فروش برساند.

به این ترتیب، بیش از 4 میلیارد و 838 میلیون و 540 هزار و 363 سهم "شیران" سه شنبه 14 دی از طریق کارگزاری بانک صنعت و معدن عرضه می شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم 3652 تومان (قیمت کنونی تابلو 2093 تومان است) و قیمت پایه کل 17.6 هزار میلیارد تومان تعیین شده است. خریدار در صورت تمایل به خرید نقدی موظف است کل مبلغ مورد معامله را وفق مقررات و قوانین بورس ظرف مدت حداکثر 2 روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده پرداخت کند.

خریدار درصورت تمایل به خرید نقدی موظف است کل مبلغ مورد معامله را وفق مقررات و قوانین بورس ظرف مدت حداکثر دو روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده پرداخت کند. درصورتی که خریدار تقاضای خرید بصورت نقد و اقساط را داشته باشد باید 50 درصد از ارزش کل معامله را نقدی ظرف حداکثر 14 روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده پرداخت و الباقی 50 درصد ارزش معامله را در 8 قسط مساوی با فواصل 6 ماهه و نرخ سود سالانه 18 درصد پرداخت کند که تاریخ اولین قسط 6 ماه پس از قطعیت معامله در بورس است.
https://akhbarbank.com/vdccssq4.2bq1x8laa2.html
تازه ترین اخبار