۰
بانک صادرات ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌ حاصل‌شده از تسهیلات اعطایی طی دوره را برابر با مبلغ ۳۰،۰۱۵ میلیارد ریال به ثبت رسانده و تسهیلات وصولی طی دوره را نیز بالغ‌بر ۲۱۴،۴۳۷میلیارد ریال اعلام کرده است.
بانک صادرات طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۵ درصدی ثبت کرد
به گزارش اخباربانک، بانک صادرات ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌ حاصل‌شده از تسهیلات اعطایی طی دوره را برابر با مبلغ ۳۰،۰۱۵ میلیارد ریال به ثبت رسانده و تسهیلات وصولی طی دوره را نیز بالغ‌بر ۲۱۴،۴۳۷میلیارد ریال اعلام کرده است.

بانک صادرات در آبان ماه ۱۴۰۰ میزان پرداختی خود را جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۳۱،۲۴۳ میلیارد ریال گزارش کرده، تسهیلات وصولی طی دوره بانک صادرات طی این ماه ۳۴۴،۳۲۴ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

بر پایه این گزارش، درآمد ثبت‌شده بانک صادرات در آبان ماه سال جاری نسبت به مهرماه رشد درصدی را تجربه کرده و همچنین در مقایسه با آبان ماه سال گذشته نیز ۵۹درصد افزایش درآمد را به همراه داشت؛ درآمد شناسایی‌شده وبصادر از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه با افزایش ۳۰ درصد مواجه بوده است.

بانک صادرات طی ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی بیشترین درآمد را در شهریورماه با ۳۳ هزار میلیارد ریال شناسایی کرد و عمده‌ترین درآمدی که این بانک در آبان‌ماه ثبت شد، مربوط به بخش سایر تسهیلات و خرید دین به مبالغ ۱۲ هزار میلیارد ریال و ۶ هزار میلیارد ریال بود.

درآمدی که از بخش سایر تسهیلات به ثبت رسید ۴۲درصد از کل درآمد‌های آبان‌ماه این بانک بوده و خرید دین نیز ۲۱ درصد از کل درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد همچنین بانک صادرات طی عملکرد تجمیعی خود از ابتدای سال مالی تا پایان آبان‌ماه موفق به ثبت تراز مثبت ۵ درصدی شد.

سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری وبصادر در آبان ماه
بانک صادرات در آبان ماه ۳۱،۲۴۳ میلیارد ریال پرداختی جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری داشته نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۷۲ درصد افزایش پرداختی را به دنبال داشته و مقدار پرداختی بانک صادرات جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری طی ۸ ماهه گذشته ۲۰۴،۵۵۲ میلیارد ریال بوده ضمن آنکه بیشترین پرداختی "وبصادر" طی این دوره یک‌ماهه از آن بخش «سپرده‌های بلندمدت دو‌ساله» با ۹،۷۴۰ میلیارد ریال بوده، همچنین سپرده‌های تسویه شده طی دوره برابر با ۷،۳۹۱،۶۷۲ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

لازم به ذکر است که میزان سرمایه ثبت‌شده طی دوره "وبصادر" مبلغی بالغ‌بر ۱۷۵,۳۵۳ میلیارد ریال گزارش‌شده است.
https://akhbarbank.com/vdch6vn6.23nxwdftt2.html
تازه ترین اخبار