مشتری‌مداری و تسریع در پرداخت‌ها اولویت‌ بیمه سینا

10 آذر 1400 ساعت 10:16

حق بیمه تولیدی هشت‌ماهه امسال شرکت بیمه سینا معادل ۱۲ ماه سال ۹۹ و قریب به ۲ هزار میلیارد تومان است که در تلاشیم این رقم در پایان امسال به بیش از بودجه پیش‌بینی شده برسد.


به گزارش اخباربانک، مدیرعامل بیمه سینا در یازدهمین گردهمایی مدیران ستادی و شعب سراسر کشور شرکت بیمه سینا، به بیان گزارشی از عملکرد ۳۲ ماهه شرکت پرداخت و ضمن تبیین اقدامات مهم و اساسی صورت گرفته در این مدت، برنامه‌های توسعه‌ای آینده را نیز تشریح کرد. رضا جعفری، حق بیمه تولیدی هشت‌ماهه امسال را معادل ۱۲ ماه سال ۹۹ و قریب به ۲ هزار میلیارد تومان عنوان و ابراز امیدواری کرد: این رقم در پایان امسال به بیش از بودجه پیش‌بینی شده برسد.

وی چشم‌انداز بیمه سینا را کسب سهم ۳‌درصدی از بازار بیمه کشور و تثبیت آن دانست و گفت: بیمه سینا اعتبار و جایگاه بسیار خوبی در صنعت به دست آورده و با توجه به تلاش صورت گرفته برای تقویت زیرساخت‌ها، آینده بسیار خوبی در انتظار آن است.

جعفری رفع موانع از تولید و اشتغال اصلاح آیین‌نامه ۹۲ امور نمایندگان و کارگزاران را ضروری دانست و گفت: فناوری‌های نو می‌توانند بستری برای اشتغال‌زایی بیشتر در هر کسب‌وکاری باشند و درصنعت بیمه هم باید طوری برنامه‌ریزی شود و شیوه‌نامه‌ای برای بهره‌مندی شبکه فروش از این خدمت تهیه شود تا این پدیده نوظهور موجب تقویت نمایندگان و کارگزاران و شبکه بزرگ بازاریابان صنعت بیمه که سال‌ها برای این صنعت زحمت کشیده‌اند شود و درواقع فرصت باشد نه تهدید.

مدیرعامل بیمه سینا اضافه کرد: شرکت‌های استارت‌آپی و اینشورتک‌ها می‌توانند به عنوان یک خدمتی نو پشتیبان فعالیت‌های شبکه گسترده نمایندگان صنعت بیمه بوده و نه تنها روند سرویس‌دهی شبکه فروش را تسهیل کنند، بلکه در رشد و توسعه صنعت و افزایش ضریب نفوذ بیمه ایفای نقش کنند.

مدیرعامل بیمه سینا از پوشش بیمه محرومین تحت حمایت بنیاد علوی خبر داد و گفت: با توجه به تاکید پرویز فتاح، ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت‌های بیمه‌ای از مناطق محروم تحت پوشش این نهاد و پس از بررسی و تعامل مدیران و کارشناسان بیمه سینا و بنیاد علوی بسته حمایتی بیمه‌ای خوبی تهیه شده که به‌زودی قرارداد آن به امضای طرفین خواهد رسید. ضمن اینکه جزئیات این قرارداد به‌زودی اعلام خواهد شد و این قرارداد نقطه عطفی در انجام رسالت‌های اجتماعی بیمه سینا به عنوان یکی از شرکت‌های وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی در ادامه مدیران را به کنترل و بررسی بیشتر فرآیند ارزیابی و پرداخت خسارت‌ها توصیه کرد و گفت: مشتری‌مداری و تسریع در پرداخت‌ها یکی از اولویت‌های مورد توجه ما در بیمه سینا است که همواره باید مدنظر قرار بگیرد.


کد مطلب: 83045

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/83045/مشتری-مداری-تسریع-پرداخت-ها-اولویت-بیمه-سینا

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com