۰
بیشترین میزان درآمدی که بانک تجارت در ابتدای سال مالی از خود بر جای گذاشته مربوط به «سایر تسهیلات» با ۱۸،۳۵۳ میلیارد ریال بود.
درآمد آبان "وتجارت" بالاتر از میانیگن ۷ ماهه
به گزارش اخباربانک، بانک تجارت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری مجموع درآمد حاصل‌شده از تسهیلات اعطایی طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۳۵،۲۶۵ میلیارد ریال گزارش کرده که ۱۹ درصد بیشتر از میانگین درآمد‌های به دست آمده طی ۷ ماه گذشته بوده است.

میزان درآمد تسهیلات اعطایی که بانک تجارت طی مدت ۸ ماه گذشته شناسایی کرده برابر با ۲۴۲،۳۳۶ میلیارد ریال بوده، مقدار تسهیلات وصولی طی دوره نیز بالغ‌بر ۲،۳۵۳،۵۶۶ میلیارد ریال اعلام کرده، همچنین سرمایه ثبت‌شده این بانک ۲۲۳,۹۲۶ میلیارد ریال ارائه‌شده است.

بانک تجارت در آبان ماه سال جاری در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۶۷ درصد رشد را در پی داشته، همچنین مقدار تسهیلات وصولی طی دوره نیز نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز با افزایش ۸۳ درصدی مواجه بود.

همان‌طور که گفته شد میزان درآمد‌های ثبت‌شده این بانک از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه سال جاری موفق به کسب درآمد ۲۴۲،۳۳۶ میلیارد ریالی از تسهیلات اعطایی شده که نسبت به سال گذشته ۵۶ درصد افزایش را تجربه کرده، بیشترین میزان درآمدی که بانک تجارت در ابتدای سال مالی از خود بر جای گذاشته مربوط به «سایر تسهیلات» با ۱۸،۳۵۳ میلیارد ریال بوده و رتبه بعدی را نیز بخش «مشارکت مدنی» با ۶،۴۶۲ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه سال جاری عمده‌ترین درآمدی که به ثبت رسیده مربوط به «سایر تسهیلات» با ۱۳۷،۱۶۳ میلیارد ریال و «فروش اقساطی» با ۳۱،۸۲۶ میلیارد ریال بوده، تراز بانک تجارت در آبان ماه سال جاری مثبت ۳۳ درصد (۸,۶۸۲ میلیارد ریال) این در حالی است که تراز ماه گذشته "وتجارت" برابر با منفی ۶۰۰ میلیارد ریال بود.
 
https://akhbarbank.com/vdcawwna.49new15kk4.html
تازه ترین اخبار