مرکز نوآوری بانک ایران زمین، دانش بنیان شد

6 آذر 1400 ساعت 13:10

مرکز نوآوری ایران زمین، وابسته به بانک ایران زمین، به عنوان پایگاه جمع آوری، حمایت و مشارکت از طرح ها و ایده های خلاقانه کسب و کارهای نوپا و نوآور، موفق به دریافت سطح ۲ دانش بنیانی از سوی کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.


به گزارش اخباربانک، مرکز نوآوری ایران زمین، با اتکا به امکانات سایر شرکت های تابعه و با شناخت نیازهای ضروری جامعه، به عنوان شتاب دهنده، مرکزی را در زمینه های: فین‌تک، بلاکچین، گردشگری، سلامت و انرژی، حمل و نقل و شهر هوشمند، خدمات متنوع آموزشی، توانمند سازی، هدایت و حمایتی خود را در قالب طرح های پیش شتابدهی، شتابدهی، سرمایه گذاری و ارزشگذاری کسب و کارها، با امکان استفاده از فضای کار اشتراکی و مشاوره های تخصصی برای کسب و کارهای نوپا و نوآور فراهم نموده است.

هم چنین این مرکز، به عنوان مجری و توسعه دهنده ارائه خدمات بانکداری باز بانک ایران زمین، از طریق سامانه بوم ایران زمین “فراز” سرویس های متنوع بانکی و اداری را در دو قالب API و ویجت، ارائه می نماید.

با اخذ مجوز دانش بنیانی مرکز نوآوری ایران زمین، این مجموعه، بیش از پیش، از طرح ها و ایده های نوآورانه استقبال و حمایت نموده و در راستای تحقق اندیشه خود “نوآوری، به گستره ایران زمین”، حامی کسب و کارهای نوپا و نوآور خواهد بود.

شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌هایی هستند که با ترکیب دانش، فناوری و تخصص‌های علمی و پژوهشی، فعالیت می‌کنند.

در این شرکت‌ها، ایده‌های نو و قابل پیاده‌سازی علمی توسط نیروهای جوان و خلاق به فناوری‌های کاربردی تبدیل می‌شوند.
 


کد مطلب: 82957

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/82957/مرکز-نوآوری-بانک-ایران-زمین-دانش-بنیان

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com