۰
معاون اقتصادی رئیس جمهور با اعلام ماموریت وزارت اقتصاد برای حل مشکل بورس و چند برنامه ، گفت: دخالت دستوری دولت در بلندمدت منجر به تخریب خواهد شد .
ماموریت وزارت اقتصاد برای حل مشکل بورس با چند برنامه
به گزارش اخباربانک، محسن رضایی درباره برنامه های دولت برای عملی کردن حمایت از بورس که همچنان در مدار بلاتکلیفی و نزولی است ، گفت: وزارت اقتصاد مامور حل مشکل بورس و تزریق امید به سهامداران خرد شده تا چند اقدام اساسی انجام دهد .

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۸۰ درصد سهامداران بورس ، افراد حقیقی هستند در گام اول مقرر شد کانونی برای عضویت سهامداران خرد ایجاد شود تا در هیأت مدیره و مدیریت بورس تصمیم گیر باشند. همچنین  عوامل موثر مانند بازارگردان‌ها و تعیین کنندگان بسته‌های بورسی ، اقدام به اصلاح دامنه نوسان کنند تا وضعیت بهتر شود.

این مقام مسئول ادامه داد: با این همه ، حل مشکلات بورس به صورت دستوری ، امکان پذیر نیست. چرا که هر دخالت دستوری دولت شاید در مقطعی وضعیت بورس را سامان دهد ولی در دراز مدت اوضاع بورس خراب خواهد شد.

رضایی وعده داد : سال  آینده ، سال شکوفایی اقتصادی و گره گشایی مشکلات معیشتی مردم و محرومیت زدایی استان ها خواهد بود و امید است همه کمک کنند تا مسئله معیشت مردم و محرومیت ها هرچه زودتر برطرف شود.
https://akhbarbank.com/vdccsoq4.2bqi18laa2.html
تازه ترین اخبار