۰
مدیر عامل بانک ملی ایران در نخستین سفر استانی خود ضمن گرامیداشت هفته بسیج،با اشاره به جایگاه مهم این استان به عنوان یکی از قطب های صنایع کشور گفت:بانک ملی ایران برنامه ویژه ای برای تامین مالی صنایع این استان تدارک دیده است.
به گزارش اخباربانک، محمد رضا فرزین در سفر به استان خوزستان و بازدید از  مجتمع های پتروشیمی اروند،بوعلی سینا،بندر امام خمینی(ره) و شرکت فولاد خوزستان که معاونان شعب، اعتباری و بانکداری شرکتی،ارزی و بین الملل و مدیران بانک در استان خوزستان وی را در این سفر همراهی می کردند، اعلام کرد: حمایت از تولیدکنندگان،مهم ترین هدف واگذار شده از سوی دولت به نظام بانکی است،از این رو بانک ملی ایران هم آماده است تا برای تامین مالی طرح های توسعه مجتمع های پتروشیمی ،فولاد و سایر صنایع اقدام کند.
 
وی افزود:  با وجود ۱۴۰ شعبه بانک ملی ایران در استان خوزستان  جا دارد تا نقش بانک در ارتباط با تولیدکنندگان این استان تقویت شود.

دکتر فرزین با تاکید بر وضعیت مطلوب منابع ارزی این بانک گفت : بدلیل وجود ۳۰ شعبه در خارج از کشور ، بانک ملی ایران پتانسیل بالایی برای توسعه خدمات  ویژه  به صادرکنندگان و گشایش ال سی دارد.

وی اظهار کرد:دولت سیزدهم همه توان خود را برای حمایت از بخش تولید به کار گرفته است از این رو نظام بانکی نیز با وجود مشکلاتی که درگیر آن است،همه تلاش خود را برای تامین مالی مورد نیاز به کار خواهد بست تا با تقویت اشتغالزایی اثرات این حمایت در زندگی مردم دیده شود.

 فرزین ادامه داد: نگاه من به حمایت از تولید جدی است و طرح های کارآمدی از سوی بانک ملی ایران در این باره به اجرا گذاشته می شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت:خوزستان یک استان استراتژیک است و بانک خدمت به این استان و مردم شریف و صبور آن را  وظیفه خود می داند.

وی در پایان تاکید کرد:حمایت از صنایعی که در اشتغالزایی و ارزآوری موثرند به دلیل اثرات آن در آسایش آحاد مردم، با اهمیت بیشتری پیگیری می شود.
https://akhbarbank.com/vdccioq4.2bqii8laa2.html
تازه ترین اخبار