۰
دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۳

«همراه‌بانک پاسارگاد»، بانک همراه شما

لزوم استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در دوران همه‌گیری کرونا بیش از پیش احساس می‌شود و این در حالی است که در دنیای پرشتاب امروز، مشتریان بانک‌ها نیاز دارند در هر زمان از شبانه‌روز، بدون نیاز به حضور فیزیکی در شعبه‌های بانک‌ها، به مدیریت حساب خود و انجام امور بانکی بپردازند.
امروزه انجام خدمات بانکی و مالی از بستر اپلیکیشن‌های تلفن همراه بیش از هر زمان دیگری در بین کاربران متداول است که دلیل آن سهولت دسترسی کاربران به شبکه اینترنت، گسترش چشمگیر استفاده از گوشی‌های همراه، رشد خدمات حوزۀ فین‌تک و ابداع ابزارهای جدید برای انجام امور مالی و بانکی است. طی دو سال اخیر با توجه به وقوع معضل جهانی همه‌گیری کرونا، این ابزارهای کارآمد مالی و بانکی که امکان انجام بسیاری از خدمات را به صورت غیرحضوری و بدون نیاز به خروج از منزل برای کاربران فراهم می‌کند، بیش‌ازپیش مورد توجه قرار گرفته‌اند. در این میان یکی از کاربردی‌ترین و جامع‌ترین اپلیکیشن‌های بانکی، اپلیکیشن همراه‌بانک پاسارگاد است. مشتریان بانک پاسارگاد، تنها با در اختیار داشتن یک تلفن همراه هوشمند می‌توانند در تمام مدت شبانه‌روز از خدمات سامانه همراه‌بانک پاسارگاد بهره‌مند شوند.

لزوم استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در دوران همه‌گیری کرونا بیش از پیش احساس می‌شود و این در حالی است که در دنیای پرشتاب امروز، مشتریان بانک‌ها نیاز دارند در هر زمان از شبانه‌روز، بدون نیاز به حضور فیزیکی در شعبه‌های بانک‌ها، به مدیریت حساب خود و انجام امور بانکی بپردازند.

خدمات «همراه‌بانک پاسارگاد» (موبایل‌بانک) نیز با نیازسنجی مداوم و بهبود مستمر از طریق دریافت بازخوردهای مشتریان در طول سال‌ها فعالیت این بانک، به‌گونه‌ای طراحی شده که مشتریان محترم این بانک را از مراجعه حضوری به شعبه‌های بانک برای انجام امور بانکی بی‌نیاز کند. این اپلیکیشن با رابط کاربری روان، امنیت بالا و امکانات جامع، طیف متنوعی از خدمات بانکی را در اختیار کاربران قرار می‌‎دهد.

یک بانک تمام‌عیار درون گوشی هوشمند شما
در حال حاضر از طریق خدمات «همراه بانک پاسارگاد»، مشتریان این بانک قادر خواهند بود خدماتی چون «امکان انتقال‌وجه کارت به سپرده»، «امکان انتقال‌وجه سپرده به سپرده‌های بانک پاسارگاد»، «امکان انتقال‌وجه ساتنا و پایا»، «امکان انتقال‌وجه کارت‌به‌کارت»، «دریافت موجودی کارت»، «امکان درج خودکار رمز پویا»، «دریافت رمز پویا برای تمام تراکنش‌های کارتی»، «امکان ذخیره‌کردن کارت‌ها و شماره حساب‌های مقصد»، «امکان تعریف کارت سایربانک‌های طرف قرارداد»، «استعلام نام دارنده کارت»، «پرداخت قبض مستمر همراه اول»، «امکان پرداخت قبض با اسکن بارکد»، «امکان خرید شارژ به‌صورت مستقیم و خرید رمز»، «امکان اسکن کارت مبدأ و مقصد»، «نمایش نام بیمه‌شونده (در پرداخت قبض بیمه)»، «امکان پرداخت قبض با اسکن بارکد»، «افزودن شرح در انتقال‌وجه کارت‌به‌کارت»، «استعلام اطلاعات صادرکننده قبض»، «امکان دریافت ده گردش آخر کارت»، «امکان انسداد کارت‌های مشتری»، «مشاهدۀ تسهیلات و پرداخت اقساط»، «امکان فعال‌سازی برداشت وجه بدون کارت از خودپرداز»، «ثبت مبلغ چک»، «ثبت و واگذاری چک‌های صیاد»، «تبدیل شماره سپرده به شبا و بالعکس» و... را بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه‌های بانک پاسارگاد در هر ساعتی از شبانه‌روز انجام دهند.

قدم اول برای ورود به دنیای «همراه بانک پاسارگاد»
ورود به سامانه همراه بانک، با نام کاربری و رمز عبور امکان پذیر است. در صورتی از مشتریان بانک پاسارگاد هستید می‌توانید جهت دریافت رمز و فعال‌سازی همراه بانک، به سامانه بانکداری مجازی بانک پاسارگاد و یا نزدیکترین شعبه این بانک مراجعه نمایید. پس از دریافت رمز عبور از شعبه، باید نرم‌افزار همراه‌بانک را از مبادی رسمی مانند وب‌سایت بانک پاسارگاد (www.bpi.ir/mobilebank) دانلود کرده و آن را نصب کنید. پس از نصب، کافی است نرم‌افزار مربوطه را اجرا نموده و نام کاربری و رمز عبور را برای ورود به سامانه در کادرهای مربوطه وارد نمایید. به خاطر داشته باشید که حتماً پس از اولین ورود، نسبت به تغییر رمز اولیه و انتخاب یک گذرواژه امن اقدام کنید. در صورت فراموشی رمز همراه بانک، جهت دریافت رمز جدید صرفاً از طریق شعبه‌های بانک می‌توان اقدام نمود.

«خدمات کارت»: آنچه باید بدانید
بخش «خدمات کارت»، «همراه بانک پاسارگاد» که بر مبنای خدمات شبکه شتاب تعریف شده و بدون نیاز به دریافت رمز از شعبه و از طریق ارسال کد به شمارۀ همراه متعلق به صاحب کارت قابل دسترسی است، خدمات متنوعی به مشتریان ارائه می‌دهد که می‌توان از میان آن‌ها به این موارد اشاره کرد: «دریافت موجودی کارت»، «امکان انتقال‌وجه کارت به سپرده»، «امکان انتقال‌وجه کارت به شبا»، «امکان انتقال‌وجه کارت‌به‌کارت»، «امکان درج خودکار رمز پویا»، «دریافت رمز پویا در تمام تراکنش‌های»، «استعلام نام دارنده کارت»، خدمات «پرداخت قبض» و...

 
https://akhbarbank.com/vdcaiana.49nu015kk4.html
تازه ترین اخبار