۰
بیمه آسیا با سهم 11.11 درصدی حق بیمه تولیدی در بین 27 شرکت صنعت بیمه، رتبه نخست شرکت های بیمه خصوصی را در هفت ماه سال جاری از آن خود کرد.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل که در مشهد مقدس در برنامه ای پیش بینی نشده در نشست شبکه فروش استان خراسان رضوی شرکت کرده بود، در سخنانی با اشاره به عملکرد مناسب و پیشتازی بیمه آسیا در صنعت بیمه اظهار داشت: بیمه آسیا بر اساس گزارش آماری بیمه مرکزی، طی هفت ماهه سال جاری در بین 27 شرکت بیمه ای با سهم 11.11 درصدی حق بیمه تولیدی و تولید بیش از 66 هزار و 879 میلیارد ریال حق بیمه، رتبه نخست شرکت های بیمه خصوصی و رتبه دوم در کل صنعت بیمه را کسب کرده است.

مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به بهبود شاخص نسبت خسارت به حق بیمه تولیدی این شرکت در هفت ماه نخست امسال نسبت به سال قبل، اظهار داشت: این شاخص با بهبود 3.5 واحدی در هفت ماه امسال نسبت به سال قبل، به 42.20 درصد رسید که سبقت رشد فروش از رشد خسارت در بیمه آسیا را نشان می دهد.

مسعود بادین با اشاره به توانمندی و تخصص بالای کارکنان و شبکه فروش بیمه آسیا در صنعت بیمه، بیان داشت: به منظور افزایش و پایداری هرچه بیشتر سهم بیمه آسیا در بازار، باید فعالیت های خود را به طور جدی در فروش بیمه های خرد و بیمه های زندگی متمرکز نماییم.

مدیرعامل بیمه آسیا بر نقش آموزش بر بهبود عملکرد بیمه ای تاکید کرد و گفت: با تقویت فرایند آموزش در شرکت به ویژه برای شبکه فروش، ما می توانیم ریسک های جدید را به خوبی شناسایی کرده و ریسک های مناسب را انتخاب کنیم.

گفتنی است، نشست شبکه فروش بیمه آسیا در استان خراسان رضوی با موضوع آموزش فنی و بازاریابی در بیمه های عمر و پس انداز برگزار شده بود.
https://akhbarbank.com/vdca0ana.49nui15kk4.html
تازه ترین اخبار