۰
گردهمایی روسای شعب استان خراسان رضوی و شمالی با موضوع بررسی عملکرد شعب در ۷ ماه گذشته سال جاری با حضور مدیر و معاونین منطقه برگزار شد.
به گزارش اخباربانک، در این جلسه میثم شمس آبادی مدیر منطقه خراسان رضوی و شمالی گزارش جامعی از عملکرد ۷ ماهه شعب در بخش های منابع، مصارف، مطالبات و بانکداری مدرن ارائه و کارنامه شعب را در فصول مذکور مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و در ادامه به تشریح نکات حائز اهمیت مطرح شده در جلسه شورای مدیران پرداخت.

شمس آبادی اقدامات مستمر بازاریابی از قبیل شناسایی و مذاکره با مشتریان بالقوه به صورت مداوم و روزانه را، اصلی ترین وظیفه یک بانکدار حرفه ای دانسته و تاکید کرد کلیه همکاران با همیاری هم برای تحقق شعار بانکدار حرفه ای در استان تلاش نمایند.

در ادامه جلسه مصنع رضوی معاون اجرائی منطقه از روسای شعب خواست تا بررسی سوالات تسهیلاتی مشتریان و مراجعین، تکمیل پرونده های اعتباری بر اساس آئین نامه را در دستور کار و اولویت قرار دهند. همچنین از کلیه همکاران خواست تا بخشی از زمان جلسات شعب را به مرور گروهی بخشنامه ها اختصاص دهند.

رخشانی معاون اداری مالی استان در این دیدار توجه روسای شعب را به اهمیت و حساسیت جذب مشتریان بالقوه در بانک ها جلب کرد و افزود: حیات و بقاء هر بانک در گرو ورود مشتری جدید به بانک و نحوه ارائه خدمات مطلوب به ایشان است.
https://akhbarbank.com/vdcgt797.ak9xn4prra.html
تازه ترین اخبار