از کدام بانک‌ها غیرحضوری وام بگیریم؟

29 آبان 1400 ساعت 14:16

برخی از بانک‌ها به صورت غیرحضوری به مشتریان خود خدماتی را ارائه می‌دهند و متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی با شرایط غیرحضورری می‌توانند از این بانک‌ها وام دریافت کنند.


به گزارش اخباربانک، متقاضیان دریافت وام به صورت غیرحضوری با ارئه مدارک و ثبت‌نام در سایت بانک‌هایی که این خدمات را به مشتریان می‌دهند می‌توانند وام دریافت کنند. در حال حاضر چندین بانک تسهیلات خود را به صورت غیرحضوری به متقاضیان اعطا می‌کنند.
کدام بانک‌ها وام غیر حضوری می‌دهند؟
 
بانک رسالت
متقاضیان دریافت وام غیر حضوری از این بانک باید حساب قرض‌الحسنه جاری داشته باشند که از طریق سامانه اینترنتی این بانک افتتاح حساب  انجام می‌شود.
بعد از آن اعتبار سنجی مشتری توسط بانک انجام می‌شود و مشتری بعد از آن می‌تواند نسبت به ثبت‌نام وام اقدام کند.
بانک رسالت در این طرح تا سقف ۶۰ میلیون تومان به متقاضیان با سود ۴ درصد وام می‌دهد.
 
بانک ملت  
بانک ملت در سامانه فرابانک خود تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به متقاضیان وام می‌دهد. مشتریان این طرح برای ثبت‌نام باید به سایتebanking.bankmellat.ir مراجعه کنند.
 
شرایط دریافت این وام چیست؟
_ مشتریان دارای رتبه اعتباری A در صورت احراز سایر شرایط می‌توانند تا سقف مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان بدون ضامن و با اقساط ۴۸ ماهه و سود ۱۸ درصد در قالب کارت اعتباری دریافت کنند.
_ مشتریان گروه B تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان وام و با اقساط ۳۶ ماهه با سود ۱۸ درصدی در قالب کارت اعتباری می‌توانند دریافت کنند.
_ مشتریان گروه C و فاقد رتبه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه با سود ۱۸ درصدی در قالب کارت اعتباری می‌تواند وام دریافت کنند.
_ تسهیلات با مبالغ بیشتر تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان، در قبال ضمانت سایر اشخاص حائز شرایط یا سایر وثائق نظیر سپرده سرمایه‌گذاری بانک قابلیت پرداخت دارد.
 
بانک صادرات
بانک صادرات با شعبه مجازی خود با نام شمس خدمات غیرحضوری به مشتریان می‌دهد. مثل دیگر بانک‌ها شرط گرفتن وام افتتاح حساب در بانک است که متقاضی دریافت وام باید در بانک صادرات حساب قرض‌الحسنه داشته باشد.
وام با سود صفر درصد!
همچنین سقف وام دربافتی به شیوه غیرحضوری از بانک صادرات ۲۰۰ میلیون تومان است. علاوه بر آنکه سپرده مشتری در بانک بلوکه می‌شود متقاضی این وام به هیچ وجه نباید دارای چک برگشتی یا بدهی به بانک باشد. البته مدت بازپرداخت این وام ۶۰ ماه است و این تسهیلات با سود صفر درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.
 


کد مطلب: 82828

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/82828/کدام-بانک-ها-غیرحضوری-وام-بگیریم

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com