ارزش سهام عدالت هر روز کمتر از دیروز!

29 آبان 1400 ساعت 14:04

ارزش واقعی سهام عدالت همسو با روند نزولی بازار رو به کاهش است، به طوریکه ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی نسبت به حدود دو هفته قبل بیش از ۲۰۰ هزار تومان کاهش داشته است.


به گزارش اخباربانک به نقل از ایسنا، پس از آزادسازی سهام عدالت مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند می‌توانند با مراجعه به سامانه www.samanese.ir ارزش واقعی سهام و جزییات دارایی خود را مشاهده کنند.

البته این ارزش یکسان نیست و تحت تاثیر نوسانات بازار افزایشی یا کاهشی می‌شود. برای مثال ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون تومانی در ۲۰ اسفند سال گذشته ۱۸ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان قیمت داشت، در حالی که قیمت این سهام در ۱۶ تیرماه سال جاری تا ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کاهش یافته بود.

سهامی که در روزهای نخستین آزاد سازی سهام عدالت یعنی اردیبهشت‌ماه و خردادماه سال ۱۳۹۹ بیش از ۲۰ میلیون تومان قیمت داشت.

در این راستا، در یازدهم مهرماه ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی بیش از ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت داشت و طبق آخرین قیمت ها، این سهام اکنون کمی بیشتر از ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قیمت دارد که هفت میلیون تومان آن قابل فروش است.

همچنین در ۲۵ مهر سال جاری، ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۱۳ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان رسید و در پنجم آبان ماه نیز ارزش این سبد تا ۱۳ میلیون و ۱۰۸ هزار تومان کاهش یافت.

بر این اساس طبق آخرین ارقام که در ۲۸ آبان ماه به روز رسانی شده است، ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی حدود ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت داشت که نسبت به دو هفته قبل بیش از ۲۰۰ هزار تومان کاهش داشته است. همچنین از این میزان، حدود ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آن قابل فروش است.


کد مطلب: 82822

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/82822/ارزش-سهام-عدالت-روز-کمتر-دیروز

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com