۰
۱
بر اساس اطلاعات و آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی روند صعودی نرخ سود بین بانکی نه تنها همچنان ادامه دارد ، بلکه شیب افزایشی آن نسبت به دو هفته گذشته کمی تندتر شده است. ابتدای مهر ماه نرخ بازار بین بانکی 19،1 درصد بود که یک هفته بعد به 19،35 درصد افزایش یافت.
نرخ سود بین بانکی به بالاترین رقم خود در سال جاری رسید
به گزارش اخباربانک، ابتدای مهر ماه نرخ بازار بین بانکی 19،1 درصد بود که یک هفته بعد به 19،35 درصد افزایش یافت. این نرخ 15 مهر ماه 19،47 درصد بود که 22 مهر ماه با 0،08 افزایش به 19،55 درصد رسید اما اکنون این نرخ با شیب صعودی تندتری به 19،86 درصد رسیده است. نرخ بازار بین بانکی کنونی نسبت به یک هفته قبل 0،31 درصد افزایش یافته است.

خاطرنشان می شود ، نرخ سود بین بانکی در روزهای ابتدایی شهریور ماه 18،29 درصد بود. طی دو ماه گذشته این نرخ در هفته های متوالی صعودی بود و در برخی از هفته ها شیب افزایش آن تندتر شده است. نرخ کنونی سود بین بانکی نسبت به 2 ماه قبل 1،57 درصد افزایش یافته است.

گفتنی است ، کمترین نرخ سود بین بانکی در سال جاری اواسط تیر ماه با رقم 17،9 درصد به ثبت رسید. نرخ کنونی سود بین بانکی بالاترین رقم در سال جاری است.

بالاترین نرخ در ماه های اخیر مربوط به روزهای پایانی اسفند ماه است که نرخ آن 20 درصد بود.

https://akhbarbank.com/vdcdoo0j.yt0x96a22y.html
مشاهده نظر مخاطبان
مو
Netherlands
تورم وارز بالا قیمت همه چیز بالا میبره وهمراه سود بانکی. باید پل اقتصادی خوبی ساخت با کشورهایه سرمایه دار(اورپا عربی خلیج فارس) . نه کشورهایه ضعیف.
تازه ترین اخبار