۰
۳
شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۵

مدیر عامل بانک صادرات نیز تغییر کرد

در پی تغییر مدیران عامل دو بانک ملت و تجارت، مدیرعامل سومین بانک بزرگ حاضر در بورس هم بعد از حدود ۴ سال جابجا شد .
مدیر عامل بانک صادرات نیز تغییر کرد
به گزارش اخباربانک، در پی شروع تحولات مدیریتی در صنعت بانکداری حاضر در بازار سرمایه و بعد از تغییر مدیران عامل دو بانک ملت و تجارت توسط وزیر اقتصاد و... به اسم هیات مدیره ، مدیرعامل سومین بانک بزرگ حاضر در بورس هم جابجا شد .

به این ترتیب ، طبق مصوبه هیات مدیره "وبصادر" و تایید وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی ، حمید تاجیک مدیرعامل این بانک و جانشین حجت اله صیدی شد که از بهمن 96 عهده دار این سمت بود .

تاجیک با مدرک دکترای مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی از اسفند 98 تا هفته پیش ، رئیس هیات مدیره بانک صادرات و دارای سابقه عضویت در هیت مدیره بانک ملت ، گروه مالی ملت ، بیمه آسیا ، بیمه ملت ، بیمه امید است .

براساس این گزارش، طی روزهای گذشته زمزمه هایی تغییر مدیران عامل بانک های دولتی و بورسی بیشتر شده و از قرار معلوم باید منتظر معرفی مدیران بانک هایی چون ملی، کشاورزی، سپه، صنعت و معدن و ... بود .
https://akhbarbank.com/vdcgqt97.ak9xx4prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
از مدیر عامل جدید بانک صادرات درخواست میشود حساب های قرض الحسنه را دو باره فعال کنند الان بیش از هشت سال است که بانک صادرات تبلیغات جذب منابع قرض الحسنه و قرعه کشی بر روی این حساب ها را کنار گذاشته است
Iran, Islamic Republic of
اخبار بانک عزیز لطفا یک گزارش از مراسم قرعه مشی بانک سپه منتشر بفرمایید ظاهرا ۲۸ مهر انجام شده است
سهامدار سرمد
Iran, Islamic Republic of
ازآقای تاجیک تقاضا داریم هرچه سریعتر به وضعیت بیمه سرمد رسیدگی کنند شنیدیم با رفتن کاتب اوضاع سرمد خیلی آشفته شده و پرسنل بسیار ناراضی هستند و ارزش سهام هم با این رویه رو به نزوله و سرمایه ما داره به فنا میره . میگن آدمای بی فایده و بدون استفاده و نجومی بگیرتاجگردون که کاتب اونا رو کنار گذاشته بود دارند برمیگردن و هر روز توی شرکت هستندو هیات مدیره انتصابی جدید دارند قرارداد جدید هم با اونا می بندن
تازه ترین اخبار