درآمد ماهانه "ومعلم" افزایش ۹۸درصد داشت

24 مهر 1400 ساعت 22:39

بیشترین درآمدی که "ومعلم" در شهریورماه سال ۱۴۰۰ از خود بر جای گذاشته از محل فروش حق بیمه «ثالث - اجباری» با ۹۹۲ میلیارد ریال بود.


به گزارش اخباربانک، شرکت بیمه معلم در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری از محل فروش حق بیمه ۳،۸۳۵ میلیارد ریال درآمد داشته که نسبت به عملکرد یک‌ماهه مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته و شرکت در این ماه تراز مثبت ۵۴ درصدی را ثبت کرده، بیمه معلم از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه توانسته از فروش حق بیمه طی این دوره ۶ ماهه ۲۳،۴۹۶ میلیارد ریال درآمد کسب کند.

بر پایه این گزارش، بیمه معلم در شهریورماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه شناسایی کرده نسبت به ماه گذشته ۹۸ درصد افزایش را تجربه کرده و همان‌طور که گفته شد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۱۳ درصدی را از آن خودکرده است.

بیشترین درآمدی که "ومعلم" در شهریورماه سال ۱۴۰۰ از خود بر جای گذاشته از محل فروش حق بیمه «ثالث - اجباری» با ۹۹۲ میلیارد ریال بوده و رتبه بعدی را نیز بخش «حوادث» با ۹۷۸ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

بر اساس این گزارش صورت گرفته، بیمه معلم در شهریورماه سال ۱۴۰۰ میزان پرداختی‌های خود بابت خسارت‌ها را برابر با ۲،۴۸۷ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه نیز میزان پرداختی این شرکت بیمه‌ای بالغ‌بر ۱۹،۹۷۲ میلیارد ریال گزارش‌شده، همچنین بیشترین میزان خسارت پرداختی در شهریورماه ۱۴۰۰ در اختیار حق بیمه «درمان» با ۸۰۲ میلیارد ریال بوده است.


کد مطلب: 82347

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/82347/درآمد-ماهانه-ومعلم-افزایش-۹۸درصد

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com