۰
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۱

رشد 77 درصدی درآمد شش ماهه بانک سینا

میزان درآمد حاصل شده بانک سینا از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریور ماه 1400 نسبت به سال گذشته ۷۷ درصد رشد را تجربه کرده است.
رشد 77 درصدی درآمد شش ماهه بانک سینا
به گزارش پایگاه خبری اخباربانک، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های حاصل‌شده از تسهیلات اعطایی طی دوره یک‌ماهه را برابر با مبلغ ۳،۸۸۹ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه نیز میزان درآمد اعطایی خود را برابر بالغ‌بر ۳۴.۰۸۴ میلیارد ریال ارائه کرده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده بانک سینا  ۲۷،۰۹۶ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که بانک سینا در شهریورماه کسب کرده نسبت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۲۶ درصدی را شاهد بوده، همچنین میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه حاصل‌شده نسبت به سال گذشته ۷۷ درصد رشد را تجربه کرده است.

بیشترین درآمد حاصل‌شده بانک سینا طی دوره یک‌ماهه منتهی به شهریورماه در اختیار «سایر تسهیلات» با ۲،۱۷۸ میلیارد ریال بوده و رتبه بعدی را «مشارکت مدنی» با ۸۵۳ میلیارد ریال به خود اختصاص داده، همچنین تسهیلاتی که طی دوره وصول‌شده برابر با مبلغ ۱۱۹،۷۳۸ میلیارد ریال بوده است.

بر اساس این گزارش، میزان پرداختی بانک سینا جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری طی دوره یک‌ماهه منتهی به شهریورماه برابر با ۳،۰۸۶ میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته کمتر از یک درصد اُفت را به دنبال داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۴۰ درصد رشد را مشاهده کرده، همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه نیز میزان پرداختی بانک سینا بابت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۱۷،۸۲۳ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

بیشترین سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک سینا طی دوره یک‌ماهه منتهی به شهریورماه در اختیار «سپرده‌های بلندمدت دوساله» با ۱،۹۶۶ میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۵ درصد افزایش پرداختی داشته است.
 
https://akhbarbank.com/vdchzin6.23nimdftt2.html
تازه ترین اخبار