۰
اولین اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی توسط موسسه اعتباری ملل در اردیبهشت 1398رونمایی شد.
رونمایی از اولین اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی توسط موسسه ملل
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی موسسه ملل، اپلکیشن پرداخت «فام» مبتنی برهوش مصنوعی است که مجهز به فرمان صوتی است که قابلیت پردازش گفتار طبیعی را دارد و هم اکنون در آغاز نیمه دوم سال 1400 موسسه ملل در تلاش است هر روز به قابلیت این اپلکیشن اضافه کند.

در فرآیند طراحی این محصول، چند استراتژی برای آینده محصول در نظر گرفته شده است. اپلیکیشنی که مبتنی بر هوش مصنوعی است یعنی قسمتی از امکانات هوش مصنوعی پیاده‌سازی شده است که امکان پردازش زبان طبیعی و قوی را فراهم می‌کند. برهمین اساس نیز اپلیکشن فام امکان خدمات دهی به نابینایان را دارد.

فام موسسه ملل تنها اپلیکیشنی است که رمز پویا برای نابینایان ایجاد می‌کند. به این صورت که امکانی فراهم شده است که رمز پویا در لحظه ایجاد می‌شود، عدد برای این دسته مشتریان خوانده ‌شود تا بتوانند از خدمات دیگر فام چون خرید شارژ بهره ببرند.
در این نرم افزار مشتریان خدماتی چون کارت به کارت، خرید شارژ از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل، دریافت موجودی، خرید بسته های اینترنتی، احراز هویت سجام، فعالیت در بورس، استعلام از ثبت احوال، تامین اجتماعی، بهداشت ‌درمان، خدمات پستی، خدمات قضایی، امور مالیاتی، امور اسناد و املاک، استعلام مدرک تحصیلی، استعلام شناسه صنفی، سامانه ردیابی کالای دیجیتال، پرداخت قبوض، خدمات خودرویی، دریافت‌شماره‌شبا، سلامت بدون مرز (خدمات مشاوره پزشکی) دریافت می‌کنند.

براساس این گزارش نسخه جدید نرم افزار جامع پرداخت فام (پویانگار ملل) نیز با امکانات جدید عرضه شده است.

در نسخه جدید نرم افزار فام (پویانگار ملل) امکانات جدیدی همچون، شعبه یاب هوشمند، فروش انواع بیمه (بیمه شخص ثالث، بدنه، موتور، مسافرتی، تجهیزات الکترونیک، درمان، کرونا و غیره)، امکان ثبت نام اتباع خارجی، امکان معرفی دوستان، امکان قرار دادن رمز ورود به برنامه، دریافت پیامک رمز دوم پویای کلیه بانک ها به صورت خودکار در زمان انجام تراکنش‌ها با اجازه اشخاص اضافه شده است.‌
در ادامه نگاه اجمالی به امکانات متنوع فام که به صورت مداوم در حال به روز رسانی است، خواهیم داشت.
استعلام چک های صیادی و مفقودی
با هدف تسهیل در انجام امور بانکی و دسترسی مشتریان به خدمات مختلف امکان استعلام چک های صیادی و مفقودی و سرقتی در نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل فراهم شد. در بخش امور بانکی امکانی فراهم شده است که مشتریان می‌توانند ضمن فعالیت‌های بانکی خود از قبیل کارت به کارت نسبت به ثبت استعلام چک های سرقتی و مفقودی و همچنین استعلام وضعیت اعتباری چکهای صیادی اقدام کنند.
دریافت استعلامات اداری
مشتریان موسسه ملل می‌توانند تمامی استعلامات خود را از بخش ثبت احوال، تامین اجتماعی، بهداشت و درمان، خدمات پستی، خدمات قضایی، امور مالیاتی، امور اسناد و املاک، استعلام مدارک تحصیلی، استعلام شناسه صنفی، سامانه ردیابی کالای دیجیتال در نرم افزار فام انجام دهند.

امکان استعلام خدمات خودرویی
موسسه اعتباری ملل این موسسه به منظور دسترسی سریع و آسان مردم به استعلام خدمات خودرویی بستری در نرم افزار فام آماده کرده که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بخش خدمات خودرویی نسبت استعلام بیمه نامه و استعلام گواهی معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین اقدام کنند.

دریافت شماره شبا تمام بانک ها
به منظور دسترسی مشتریان به شماره شبای خود بستری در نرم افزار فام فراهم شده است تا شماره شبای افراد در تمام بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور قابل دریافت باشد.

امکان فعالیت در بورس
به منظور جلب رضایت مشتریان و افزایش مزیت برای فعالان بازار سرمایه خدمات نوین در نرم افزار فام ارائه می شود.
متقاضیان می توانند با نصب نرم افزار فام از خدماتی از قبیل احراز هویت الکترونیکی سجام، خدمات کارگزاری ملل پویا، ثبت نام سجام، سامانه مشاهده و فروش سهام عدالت، درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه و صندوق سرمایه گزاری اعتماد ملل بهره مند شوند.

استعلام کدرهگیری معاملات
در راستای توسعه خدمات الکترونیکی و کاهش مراجعه حضوری امکان استعلام کد رهگیری معاملات در نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل ایجاد شد. مشتریان همچنین می‌توانند از خدماتی همچون ورود به سامانه مسکن ملی، ثبت تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی و استعلام ممنوع الخروجی اجرای اسناد رسمی بهره مند شوند.

امکان ردیابی کالای دیجیتال
در راستای مشتری مداری و با هدف ایجاد زمینه های دسترسی آسان هم وطنان گرامی به خدمات، امکان ردیابی کالای دیجیتال از طریق نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل فراهم شد. مشتریان می‌توانند ضمن ورود به سامانه استعلام و ردیابی کالای دیجیتال استعلام همزمان طرح رجیستری و سرقتی موبایل تبلت و لپ تاپ را انجام دهند.

امکان استعلام شناسه صنفی
مشتریان می‌توانند با مراجعه به بخش استعلامات، استعلام شناسه صنفی خود را از دبیرخانه هیئت عالی نظارت برسازمان های صنفی کشور اخذ کنند.

ارائه خدمات چکهای صیادی
خدمات چک های صیادی از طریق همراه بانک و اینترنت بانک ملل ارائه می شود. مشتریان این موسسه می توانند خدمات سامانه صیاد (پیچک) بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران همچون استعلام، تایید و انتقال چک های صیادی را از طریق همراه بانک و اینترنت بانک موسسه اعتباری ملل دریافت کنند.

رهگیری مرسولات پستی
موسسه ملل در تازه‌ترین خدمت خود که در بستر نرم افزار فام فراهم کرده، امکان رهگیری مرسولات پستی را برای مشتریان میسر کرده است. هموطنان گرامی می‌توانند ضمن نصب نرم افزار فام از خدمات پستی شامل رهگیری مرسولات پستی، استعلام خدمات کد پستی، محاسبه و نرخ پستی مرسولات بهره مند شوند.

گفتنی است که موسسه ملل در راستای تکریم هموطنان گرامی و کاهش تردد در سطح شهر به صورت مداوم به امکانات خاص نرم افزار فام اضافه می‌کند که این در نوع خود عملی قابل تکریم است.

شایان ذکر است که علاقمندان برای دانلود نرم افزار فام موسسه ملل می‌توانند اینجا کلیک کنند.
https://akhbarbank.com/vdcgzx97.ak9xn4prra.html
تازه ترین اخبار