۰
بیشترین درآمد شناسایی‌شده "وملل" در شهریورماه ۱۴۰۰ از بخش «مشارکت مدنی» بوده، تسهیلات وصولی نیز بالغ‌بر ۷۰،۵۱۴ میلیارد ریال اعلام‌شده است.
ثبت تراز مثبت مؤسسه اعتباری ملل در شهریور ماه 1400
به گزارش پایگاه خبری اخباربانک، موسسه اعتباری ملل در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۰ میزان درآمد تسهیلات اعطایی طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۵،۲۱۷ میلیارد ریال به ثبت رسانده و از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه نیز مجموع درآمد‌های حاصل‌شده طی این زمان سپری شده بالغ‌بر ۲۶،۵۴۵ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

میزان سرمایه ثبت‌شده ۱۰،۰۰۰ میلیارد ریال ارائه‌شده، همچنین میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری این شرکت بالغ‌بر ۵،۰۴۸ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

بر اساس این گزارش توسط بورس نیوز، درآمدی که اعتباری ملل در پایان فصل تابستان از تسهیلات اعطایی به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته ۱۸ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش ۸۲ درصدی را شاهد بوده است.

بیشترین درآمد شناسایی‌شده "وملل" در شهریورماه ۱۴۰۰ از بخش «مشارکت مدنی» با ۴،۰۹۱ میلیارد ریال بوده و تسهیلات وصولی نیز بالغ‌بر ۷۰،۵۱۴ میلیارد ریال گزارش‌شده است.
https://akhbarbank.com/vdcfy0dc.w6d0magiiw.html
تازه ترین اخبار