پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی در قانون جهش تولید مسکن

17 مهر 1400 ساعت 8:38

وزیر راه از پرداخت وام ۳۵۰ میلیون تومانی در راستای قانون جهش تولید مسکن خبر داد و گفت: هفته آینده سامانه ثبت نام متقاضیان هم آماده خواهد شد.


به گزارش اخباربانک به نقل از تسنیم، رستم قاسمی با اشاره به هدف ساخت چهار میلیون مسکن طی چهار سال آینده گفت: برای اینکار برنامه‌ریزی‌ ها انجام و زمین‌ها پیش‌بینی شده است. ارائه تسهیلات 300 تا 350 میلیون تومانی و ارائه خدمات رایگان برای اجرای قانون جهش تولید در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: استانداران به عنوان مسئول شورای مسکن استان در شناسایی و معرفی اراضی دولتی وزارت راه را همراهی کنند. زمین‌های درون شهرها که متعلق به دولت است باید شناسایی و به اداره کل استان اعلام شود.

این مقام مسئول ادامه داد: این اراضی با تغییر کاربری در اختیار دهک‌های یک تا پنج جمیعتی برای اجرای طرح جهش تولید مسکن قرار خواهد گرفت. هفته آینده سامانه ثبت نام متقاضیان هم آماده خواهد شد.

رستمی گفت: باتوجه به تجربیات مسکن مهر و مسکن ملی در اجرای این قانون ، واحدهای مسکونی در مناطقی که متقاضی وجود دارد، احداث خواهد شد. بنابراین جهش تولید مسکن بر اساس متقاضی محوری طراحی شده است.

وی افزود: اراضی مناسب در شهرهای کوچک بنیاد مسکن آماده سازی زمین را انجام و به مردم برای احداث مسکن تخصیص می‌دهد. راه دیگر احداث مسکن با همکاری تعاونی ها و انبوه سازان است که در این رابطه اقدام خواهد شد.


کد مطلب: 82218

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/82218/پرداخت-وام-۳۵۰-میلیون-تومانی-قانون-جهش-تولید-مسکن

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com