۰
۲
وزیر اقتصاد گفت: با گشودن مسیری جدید برای پاسخگویی و کارآمد کردن مدیران، انتشار صورت‌های مالی شرکت‌ها و بانک‌های دولتی همچنان ادامه دارد.
انتشار صورت‌های مالی شرکت‌ها و بانک های دولتی ادامه دارد
به گزارش اخباربانک، احسان خاندوزی در توییتر اعلام کرد: میراث دار کسری‌ها و بی انضباطی‌ها بوده اما مسیر جدیدی گشوده شده که مدیران را کارآمد و پاسخگو خواهد کرد.

ناترازی بانکی که به دولت تکیه دارد هیچ خطری را متوجه مردم و سپرده‌گذاران نمی‌کند و انتشار صورت‌های مالی شرکت‌ها و بانک‌های دولتی همچنان ادامه دارد.
https://akhbarbank.com/vdcbzgbw.rhb5spiuur.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
تنها راه اصلاح اساسی اقتصاد ملی کردن تمامی ثروت های بالاتر از یک زندگی خوب و مطلوب می باشد باید تمامی نقدینگی مازاد در جامعه که اکثریت آن نامشروع می باشد و حقوق دیگر افراد ملت بوده با این روش اصلاح و فاصله طبقاتی کاهش و تولید پ اشتغال با هزینه این نقدینگی ایجاد شود
شهسواری
Iran, Islamic Republic of
با انتشار صورت های مالی مشخص است که بانک ملی و بیمه ایران دو مجموعه کاملا ورشکسته هستند و فقط با روی کاغذ با افزایش سرمایه که آن هم بدلیل تورم موجود بوجود آمده سرپا هستند اما در عمل بواسطه عملیات خاص بانکی و عملیات خاص بیمه ای هر دو زیان ده بوده و دارای زیان عملیاتی چندین برابر سرمایه هستند و طبق قانون تجارت هر دو ورشکسته هستند فقط اعلام نمی کنند دلیل عمده آن هم مدیران نالایق و لاغیر
تازه ترین اخبار