۰
بانک ایران زمین با طراحی و اجرای طرح های مختلف، حمایت از اقشار تاثیرگذار جامعه را در دستور کار قرار داده است تا به نوعی در ارتقای سطح کیفی بخش های مختلف به ویژه بخش های خدمات رسان، نقش آفرینی داشته باشد.
به گزارش اخباربانک، بانک ایران زمین که تاکنون طرح های مختلفی را برای حمایت از اقشار و کسب و کارهای مختلف به مرحله اجرا درآورده است، با هدف  ایجاد و استمرار روابط در ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه و تخصیص تسهیلات به مراکز درمانی، بهداشتی و پزشکی بخش خصوصی، طرح «سلامت» را عملیاتی کرده است تا علاوه برجذب و تمرکز گردش مالی به ویژه منابع ارزان قیمت گروه هدف، ارائه خدمات مالی به پزشکان به عنوان یکی از تاثیرگذارترین اقشار در بحث سلامت جامعه را در اولویت کاری خود قرار داده باشد.

بر اساس این گزارش، تسهیلات طرح سلامت بانک ایران زمین سلامت که قشر پزشکان جامعه را مخاطب حمایت خود قرار داده در قالب عقد مشارکت مدنی، در قبال ضمانت دو نفر پزشک معتبر یا وثیقه ملکی مسکونی و حداکثر به مدت 36 ماه به گروه های هدف پرداخت می شود.

بر این اساس، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با فعالیت های درمانی، بهداشتی و پزشکی اعم از درمانگاه ها، کلینیک ها، پارا کلینیک ها ( شامل مراکز تصویربرداری، آزمایشگاه ها، فیزیوتراپی، رادیولوژی، پاتوبیولوژی ) مراکز لیزر درمانی، اورژانس، توانبخشی، بازتوانی، ترک اعتیاد، مشاوره روانشناسی و روانپزشکی، شنوایی سنجی، اپتومتری، گفتاردرمانی، ساخت پروتز، دامپزشکی، شرکت های وارد کننده تجهیزات پزشکی و شرکت های سازنده و صادر کننده انواع پروتز و تجهیزات پزشکی می توانند از مزایای این طرح ویژه بهره مند شود.

داشتن مجوز مطب شرط استفاده پزشکان از این طرح اعلام شده است.

واجدان شرایط برای استفاده از این تسهیلات باید پس از ارائه درخواست، مدارک شناسایی، مدارک تحصیلی و مجوز مطب، پیش فاکتور برای تهیه لوازم و تجهیزات پزشکی مورد نیاز مرتبط با فعالیت خود را به شعب بانک ایران زمین ارائه کنند.

اجرای طرح سلامت به عنوان یکی از رویکردهای بانک ایران زمین در حمایت از اقشار خدمات رسان به جامعه در دستور کار قرار گرفته است تا بدین ترتیب بخشی از دغدغه پزشکان و مخاطبان این طرح در تامین تجهیزات مورد نیاز رفع شود.

این گزارش حاکی است، مؤسسان بانک ایران زمین را گروهی از افراد متخصص و خوشنام از اقشار مختلف جامعه شامل فعالان بخش های مختلف اقتصادی اعم از تولیدی و خدماتی، متخصصان اموربانکی، جامعه پزشکی، جامعه مهندسی، دانشگاهیان، فرهنگیان و تعاونگران تشکیل می دهند و اجرای این طرح ها در راستای رسالت اولیه این بانک خصوصی مورد توجه قرار گرفته است.

بانک ایران زمین تصمیم گرفته است تا پدیده ای از کارآفرینی در بخش های مختلف اقتصادی باشد و در این راستا در پی آن است تا با ارائه خدمات با کیفیت و تأکید بر مشتری مداری، بانکی پیشرو در اقتصاد آینده ایران نام بگیرد.

این بانک خصوصی درصدد آن است تا با رعایت کامل قوانین و مقررات پولی و مالی کشور، تجربیات برتر بین المللی را به کار بندد و خدمات خود را در بالاترین استانداردهای کیفی ارائه کند و با استفاده از نوآوری ها و فن آوری های روز دنیا به لحاظ عملیات و کارآیی، جزو بانک های خصوصی پیشرو کشور باشد و راهکارهای بانکی و مالی کامل را به همه مشتریان ارزشمند خود ارائه کند.

در ابتدای تاسیس، برنامه ریزی شده است تا ویژگی متمایز «بانک ایران زمین» رویکرد دانش محوری باشد که فراتر از قلمرو سنتی بانکداری است و کمک می کند تا بانک، ضمن حفظ حقوق صاحبان سهام و سپرده گذاران، نسبت به تحولات محیطی، به بهترین نحو و هوشمندانه عمل کند و بهترین ساختاربندی را درباره محصولات و خدمات خود ارائه دهد.

توسعه فرهنگ کسب و کار خصوصی، بسط و گسترش بازار هدف و افزایش روزمره فعالیت های تجاری، تولیدی و خدماتی، از طریق انجام فعالیتهای اعتباری و اعطای تسهیلات، تجهیز منابع و هدایت آنها به جانب فعالیت های مولد در بخش های مختلف بازرگانی، تولیدی و خدماتی و مسکن و ساختمان، ارائه خدمات پولی کارآمد به دارندگان منابع مالی ، کارآفرینان و متقاضیان ذیصلاح (واجد شرایط)، توسعه، عرضه و خلق ابزارهای نوین بانکی و شناسایی و اجرای شیوه های جدید تجهیز و تخصیص منابع، بهره برداری و استفاده بهینه از فرصت های محیطی، جهت حفظ و افزایش سرمایه های مشتریان و سهامداران، فراهم آوردن سود بالاتر برای سپرده گذاران و سهامداران، کسب اعتبار و حسن شهرت برای بانک در تمامی فعالیت ها و ایجاد زمینه های لازم جهت رشد کمی و کیفی بانک و سبقت از رقبا در بازار پول و سرمایه از طریق شناسایی فرصت ها و تهدیدها و بهره برداری مناسب و بهینه فرصت ها و جلب اعتماد مردم و رضایتمندی مشتریان از دیگر اهدافی است که موسسان برای تاسیس بانک ایران زمین در پی تحقق آنها بوده اند.
https://akhbarbank.com/vdcdsz0j.yt0xf6a22y.html
تازه ترین اخبار