۰
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۹
کلینیک » تحقیق و مطالعات کد خبر : ۲۴۷۱۱۳ پ سال ۱۴۰۰ برای این مؤسسه اعتباری پر قدرت آغاز شد

رشد ۶۰ درصدی درآمد سالانه موسسه "ملل"

بیشترین میزان پرداختی طی دوره یک‌ماهه در اختیار بخش «سپرده‌های بلندمدت یک‌ساله» با ۲ هزار و ۷۶۷ میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۸ درصد افزایش پرداختی را به همراه داشت.
رشد ۶۰ درصدی درآمد سالانه موسسه "ملل"
به گزارش اخباربانک، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال ۱۴۰۰ میزان درآمد تسهیلات اعطایی طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۴ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال به ثبت رسانده و از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه نیز مجموع درآمد‌های حاصل‌شده طی این زمان سپری شده بالغ‌بر ۲۱ هزار و ۳۲۷ میلیارد ریال اعلام‌شده، میزان سرمایه ثبت‌شده ۱۰ هزار میلیارد ریال ارائه‌شده، همچنین میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری این شرکت بالغ‌بر ۴ هزار و ۸۱۳ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

درآمدی که اعتباری ملل در مردادماه سال جاری از تسهیلات اعطایی به ثبت رسانده نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۶۰ درصدی را شاهد بوده، بیشترین درآمد شناسایی‌شده "وملل" در مردادماه ۱۴۰۰ از بخش «مشارکت مدنی» با ۳ هزار و ۵۶۶ میلیارد ریال بوده و تسهیلات وصولی نیز بالغ‌بر ۱۸ هزار و ۴۶۵ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

بر پایه این گزارش، مقدار سود پرداختی بابت سپرده‌های سرمایه‌گذاری اعتباری ملل در پنجمین ماه از سال جاری نسبت به ماه گذشته با افزایش ۹ درصدی مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۳۴ درصد افزایش پرداختی را به ثبت رسانده است.

بیشترین میزان پرداختی طی دوره یک‌ماهه در اختیار بخش «سپرده‌های بلندمدت یک‌ساله» با ۲ هزار و ۷۶۷ میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۸ درصد افزایش پرداختی را به همراه داشته، همچنین میزان سپرده‌های تسویه شده طی دوره مردادماه سال جاری برابر با ۱۸۶ هزار و ۱۶۵ میلیارد ریال گزارش‌شده است.
https://akhbarbank.com/vdcjmoeo.uqevazsffu.html
تازه ترین اخبار