۰
۱
شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۱

خروج ۴٢۴ میلیارد تومان نقدینگی خرد از بورس

ارزش معاملات خرد بازار سرمایه امروز به حدود 7،500 میلیارد تومان رسید. پرمعامله ترین گروه های بازار سرمایه از لحاظ ارزش به ترتیب فلزات اساسی، شیمیایی و بانک ها بودند.
به گزارش اخباربانک، معاملات امروز با خروج 424 میلیارد تومان پول خرد به پایان رسید. بخش عمده این مبلغ از سهم های فولاد، وآیند، شپنا، وتجارت، کگل و وپست خارج شد اما رمپنا، اپال، مدیریت، وپارس و لخزر شاهد بیشترین ورود سرمایه های خرد بازار سرمایه بودند.

گروه خدمات فنی و مهندسی بیشترین جذب سرمایه های حقیقی را تجربه کرد و در مقابل گروه های فلزات اساسی، بانکی و سیمانی بیشترین خروج سرمایه های حقیقی را شاهد بودند.

در پایان معاملات بازار سهام شاخص کل بورس با بیش از 4 هزار واحد رشد به 1 میلیون و 530 هزار واحد رسید. فملی، رمپنا و شپدیس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند. شاخص فرابورس هم با افزایش 43 واحدی در محدوده 22،811 واحد قرار گرفت. شاخص هموزن اما بیش از 2 هزار واحد کاهش داشت و در محدوده 463 هزار واحد ایستاد.
https://akhbarbank.com/vdciqvav.t1azq2bcct.html
مشاهده نظر مخاطبان
محمد
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
با سلام
معمولا سرمایه های خارج شده به سمت بازار ارز دیجیتال میرود اگر ساعت معاملات اینترنتی بورس 24 ساعته شود به احتمال زیاد شاید مقداری سرمایه ها برگردند!
با تشکر
تازه ترین اخبار