قسط وام مسکن گرانترین خانه جهان عقب افتاد!

20 شهريور 1400 ساعت 8:12

کسی که گرانترین خانه در سراسر آمریکا را دارد 165 میلیون دلار از قسط وام ساخت خانه را نداده و همین امر باعث شده تا دادگاه ورود کند.


به نقل از CNBC، در حال حاضر یک عمارت بزرگ در شهر لوس‌آنجلس گرانترین خانه در آمریکا به شمار می‌رود و قرار است به خاطر عقب افتادن قسط وام ساختش به قیمت 500 میلیون دلار به مزایده گذاشته شود.

این عمارت 105 هکتاری "د وان" نام داشته بنا به اسناد ارائه شده از سوی دادگاه 165 میلیون دلار از قسط وام ساخت این عمارت از سوی سازنده عقب افتاده است.

گزارشات حاکی از آن است که احتمالا طی ماه‌های آینده این خانه با قیمتی کمتر از 500 میلیون دلار به مزایده گذاشته شود. این عمارت از سوی سازندگان آن گرانترین عمارت شهری در سراسر جهان لقب گرفته است.

قرار بود ساخت این عمارت در سال 2017 تمام شود و قیمت اولیه آن 500 میلیون دلار اعلام شده بود اما سازندگان آن با مشکل نقدی مواجه شده و بارها اتمام آن را به تعویق انداختند.

گفته می‌شود این عمارت شبیه یک کاخ مدرن ساخته شده و در یک محدوده 8 هکتاری که مشرف به کل شهر لوس‌آنجلس است ساخته شده است.

این عمارت 9 اتاق خواب، چند آشپزخانه، سالن، باشگاه، سینما و یک پارکینگ زیرزمینی برای 50 خودرو دارد. اصلی‌ترین اتاق خواب این عمارت نیز حدود 400 مترمربع وسعت داشته و تمام درب‌های آن برقی است.

سازنده این عمارت در سال 2017 گفته بود که بسیاری از افراد هستند که پول زیادی دارند و می‌خواهند چیزی داشته باشند که کس دیگری آن را ندارد.
منبع: فارس


کد مطلب: 81848

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/81848/قسط-وام-مسکن-گرانترین-خانه-جهان-عقب-افتاد

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com