۰
پنجشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۵

هواوی از گوشی میان‌رده نوا Y۶۰ رونمایی کرد

هواوی از گوشی میان‌رده نوا Y۶۰ رونمایی کرد
هواوی نوا Y60 مجهز به نمایشگر ۶.۶ اینچی، چیپ هشت هسته‌ای مدیاتک MT6765، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و ماژول دوربین سه‌گانه مبتنی بر هوش مصنوعی و طراحی بسیار زیبا رونمایی شد.

نوا Y60 از نمایشگر +TFT LCD HD با وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد که می‌تواند ۱۶.۷ میلیون ترکیب رنگ تولید کند. از نظر طراحی نمایشگر نیز در بالای آن روزنه مخصوص دوربین سلفی قطره‌ای شکل و پنل کاملا مسطح به چشم می‌خورد.

به گفته هواوی این گوشی هوشمند میان رده چینی، طراحی زیبایی دارد که قرار است در دو ترکیب رنگ مشکی و سبز تیره عرضه شود. همچنین گوشی ۱۶۵.۲۶ میلی متر ارتفاع، ۷۶.۰۲ میلی متر عرض، ۹.۲ میلی متر ضخامت و ۱۸۵ گرم وزن دارد که با این وجود به راحتی در دست گرفته می‌شود.

هواوی از گوشی میان‌رده نوا Y۶۰ رونمایی کرد

از نظر دوربین‌ها، هواوی نوا Y60 دارای ماژول دوربین سه‌گانه است که دوربین‌ اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۸، دوربین فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی با زاویه دید فوق‌العاده گسترده ۱۲۰ درجه و دیافراگم f/۲.۲ و سرانجام سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. دوربین این گوشی می‌تواند تصاویر با وضوح ۴۱۶۰ در ۳۱۲۰ پیکسل به ثبت برساند.

هواوی برای تماس‌های تصویری و عکس‌های سلفی نیز گوشی خود را به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۰ مجهز کرده است. همچنین حالت زیبایی هوش‌ مصنوعی هواوی در این دوربین می‌تواند رنگ پوست‌ را صاف‌تر و برخی جنبه‌های تصاویر را روشن‌تر تنظیم کند.

هواوی از گوشی میان‌رده نوا Y۶۰ رونمایی کرد

هواوی نوا Y60 از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژر ۱۰ وات در دسترس بازار قرار خواهد گرفت. در زیر کاپوت دستگاه نیز پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک MT6765 قرار گرفته که شامل ۴ هسته Cortex-A53 با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A53 با فرکانس ۱.۸ می‌شود. هواوی در بخش حافظه نیز مشخصات یک میان‌رده واقعی را ارائه کرده و دستگاه خود را با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا از طریق کارت حافظه microSD (تا ۵۱۲ گیگابایت) در دسترس بازار قرار می‌دهد.

گوشی اقتصادی هواوی همچنین از فناوری صوتی Histen 1.6 و فناوری صدای سه‌بعدی پانوراما بهره می‌برد که کیفیت صدای دستگاه را بهتر می‌کند. در کنار این موارد حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور، سنسور مجاورت، سنسور نور محیط و جاذبه نیز در این گوشی وجود دارند. پشتیبانی از رابط کاربری EMUI 11.0.1 و اندروید ۱۰ از جمله موارد قابل اشاره در بخش نرم‌افزار گوشی است.
گوشی هواوی نوا Y60 قرار است با قیمت حدود ۲۰۶ دلار به بازار عرضه شود. پیش خرید این گوشی از چهارشنبه ۱۰ شهریور آغاز می‌شود.
https://akhbarbank.com/vdcgy397.ak9qw4prra.html
تازه ترین اخبار