۰
سه شنبه ۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۰

بازار خودرو کمی آرام گرفت/ پراید همچنان می تازد

با وجود اینکه نوسانات قیمتی در بازار خودرو و در بین اکثر گروه های خودروسازی کاهش یافته است اما خودروهای گروه پراید تخت گاز به استقبال گرانی ها می روند.
بررسی قیمت خودروهای پراید در چند روز اخیر از افزایش قیمت یک میلیون تومانی خودرو پراید ۱۱۱ در ۲۴ ساعت گذشته حکایت دارد؛ این خودرو در حال حاضر ۱۵۳ میلیون تومان قیمت خورده است. خودرو پراید ۱۳۱ نیز در ۲۴ ساعت گذشته از افزایش قیمت ها در امان نمانده است و این خودرو با افزایش قیمت یک میلیون تومانی در این مدت در حال حاضر ۱۳۹ میلیون تومان قیمت خورده است و خودرو پراید ۱۳۲ نیز در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۳۴ میلیون تومان قیمت خورده است.

پراید ۱۵۱ مدل ۱۳۹۹ در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۵۶ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای گروه پژو نیز ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۳۵ میلیون تومان در روز گذشته و با افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی امروز ۲۳۷ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۲ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۲۵۲ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای دنا نیز در این مدت افزایش قیمت ها را شاهد بودند؛ دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۳۲۰ میلیون تومان در روز گذشته و با افزایش قیمت ۷ میلیون تومانی امروز ۳۲۷ میلیونتومان قیمت خورده است و دنا دنده ای توربو پلاس نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۲ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۴۳۲ میلیون تومان قیمت خورده است.
قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

بازار خودرو کمی آرام گرفت/ پراید همچنان می تازد
https://akhbarbank.com/vdcaiina.49n6w15kk4.html
تازه ترین اخبار