۰
شاخص کل طی هفته‌ای که گذشت با رشد‌های پیاپی که داشت در آستانه ورود به کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد قرار گرفت.
به گزارش اخباربانک، بورس اوراق و بهادار تهران طی این روز‌های سبزی را پشت سر گذاشت و حتی رکورد معاملات خرد نیز شکسته شد.

شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت کار خود را با روند صعودی آغاز کرد و تا پایان هفته این روند را حفظ کرد.

شاخص بازار سرمایه این هفته کار خود را از سطح یک میلیون و ۴۰۶ هزار واحدی آغاز کرد و در پایان آخرین روز معاملات هفته کار خود را در کانال یک میلیون و ۴۸۴ هزار واحدی به پایان رساند که رشد ۷۸ هزار واحدی را نسبت به هفته گذشته نشان می‌دهد.

شاخص بورس و اوراق بهادار در روز شنبه ۱۶ مردادماه ۱۴۰۰ کار خود را با روند صعودی آغاز کرد و با رشد بیش از یک هزار و ۷۱۸ واحدی به یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحدی صعود کرد. روند فرابورس نیز در این روز مثبت بود و با رشد ۴۷ واحدی در پله ۲۰ هزار و ۲۴۰ واحدی قرارگرفت.

شاخص بورس در دومین روز کاری هفته ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰ شاخص به رشد خود ادامه داد و با افزایش ۱۰ هزار و ۱۰۰ واحدی در پله یک میلیون و ۴۱۷ هزار واحدی قرار گرفت، فرابورس نیز با رشد ۶۷ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۳۰۸ واحدی رسید.

رشد شاخص در ۱۸ مردادماه نیز ادامه یافت و شاخص با رشد ۱۵ هزار و ۳۱۴ واحدی به پله یک میلیون و ۴۳۳ هزار واحدی رسید.

فرابورس نیز در این روز با رشد ۱۴۰ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۴۴۹ واحدی رسید.

بورس که در این هفته در مدار صعودی قرار گرفته بود در ۱۹ مردادماه نیز سیر صعودی خود را ترک نکرد و با رشد ۲۰ هزار و ۵۹۵ واحدی در پله یک میلیون و ۴۵۳ هزار واحدی رسید و سرانجام رکورد ارزش معاملات خرد سهام، شکست.

فرابورس نیز در این هفته به دنباله روی از شاخص کل ادامه داد و در این روز با رشد ۳۴۰ واحدی به رقم ۲۰ هزار و ۷۸۹ واحدی رسید.

اما در روز چهارشنبه که آخرین روز معاملاتی هفته به شمار می‌آید شاخص کل گام بزرگی را برای ورود به کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی برداشت و شاخص کل با افزایش ۳۰ هزار و ۷۷۸ واحدی هفته موجب شد بورس هفته را با سبزی هر چه تمام‌تر به پایان برساند.

شاخص فرابورس نیز در این روز با رشد ۴۲۳ واحدی به پله ۲۱ هزار و ۲۱۲ واحدی رسید تا سهامداران هفته خوبی را پشت سر بگذارند.

طی هفته‌های اخیر بورس در روند مثبت قرار گرفته و سهامداران به دنبال فراموش کردن روز‌های سیاه بورس طی ماه‌های گذشته هستند و با توجه به شرایط اقتصادی منتظرند روز‌های بهتری برای بازار سرمایه فرا برسد.
 
https://akhbarbank.com/vdchqkn6.23nz6dftt2.html
تازه ترین اخبار