۰
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۷

تصویب صورت‌های مالی بیمه میهن در مجمع عمومی

صورت‌های مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ بیمه میهن با اکثریت آرای سهامداران در مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت دوم) صاحبان سهام این شرکت، تأیید و تصویب شد.
تصویب صورت‌های مالی بیمه میهن در مجمع عمومی
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بیمه میهن، در این جلسه که به ریاست ابراهیم حمیدی و با حضور دارندگان اکثریت صاحبان سهام شرکت برابر با 61 درصد و نمایندگان نهاد ناظر و سازمان بورس اوراق بهادار؛ بازرس قانونی و حسابرس و اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، رضا مصطفوی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره بیمه میهن گزارش هیئت مدیره به مجمع از عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را ارائه کرد.

دکتر مصطفوی با برشمردن اهم اقدامات حوزه های فنی، مالی، برنامه ریزی و توسعه و بازاریابی و شبکه فروش؛ وصول عمده مطالبات سنواتی، پرداخت عمده خسارت های سنواتی، فروش املاک مازاد، اصلاح سطح توانگری و توسعه سرمایه گذاری را نیز از جمله اقدامات بیمه میهن در سال ۱۳۹۹ عنوان کرد.

در ادامه این جلسه همچنین مؤسسات حسابرسی فاطر و آزموده کاران به ترتیب به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی ۱۴۰۰ و روزنامه دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه رسمی برای درج آگهی ها تعیین و انتخاب شدند.
 
https://akhbarbank.com/vdchvkn6.23nzmdftt2.html
تازه ترین اخبار