نماد بیمه رازی دوباره تا 15 مرداد ماه تعلیق شد

10 مرداد 1400 ساعت 9:52

بورس در اطلاعیه ای اعلام کرد،با توجه به نیاز به بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی بیمه رازی حداکثر تا تاریخ 1400/05/18 تعلیق می شود.


به گزارش اخباربانک، بورس در اطلاعیه ای با عنوان تعلیق نماد معاملاتی ناشر به استناد بند 7 ماده 13مکرر2 دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در پنجم مردادماه اعلام کرد،به استناد بند 7 ماده 13مکرر 2 دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند؛ با توجه به نیاز به بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ 1400/05/18 تعلیق می گردد.

گفتنی است،در اطلاعیه قبلی نیز بورس نماد بیمه رازی  را در راستای ضرورت افشاء اطلاعات با اهمیت در خصوص قرارداد با وزارت نیرو تا چهارم مرداد ماه تعلیق کرد که در اطلاعیه که اخیرا نیز منتشر کرده زمان تعایق نماد را تا 18 مرداد تمدید کرده است.

لازم بذکر است بیمه رازی نیز امروز نهم مرداد ماه طی یک اطلاع رسانی اعلام کرده است که پیرو اطلاعیه های منتشر شده در رابطه با شفاف سازی فراخوان بیمه ای طرح تامین و حفظ سلامت کارکنان شاغل و بازنشسته صنعت آب و برق وزارت نیرو که در تاریخ های 14/04/1400 و 19/04/1400 در سامانه کدال منتشر شده است، به استحضار می رساند با توجه به اعلام کتبی وزارت نیرو تعداد شرکت های بیمه گر در خصوص فراخوان فوق به 9 شرکت افزایش یافته است، بنابراین پیش بینی می گردد که فراخوان فوق اثر بااهمیتی بر سود و زیان شرکت نداشته باشد و در صورت انعقاد قرارداد با وازرت نیرو و شرکت های زیر مجموعه، بلافاصله اطلاعات لازم در سامانه کدال منتشر می گردد.

همچنین در این شفاف سازی بیمه رازی علت تغییرات ، افزایش تعداد شرکت های بیمه گر در خصوص بیمه ای طرح تامین و حفظ سلامت کارکنان شاغل و بازنشسته صنعت آب و برق وزارت نیرو عنوان شده است.
 


کد مطلب: 81311

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/81311/نماد-بیمه-رازی-دوباره-15-مرداد-ماه-تعلیق

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com