۰
رئیس قرارگاه احیاء بینش امر به معروف و نهی از منکر گفت: توصیه می کنم که وزارت محترم بهداشت ، واکسیناسیون کارکنان بانک و مدافعین اقتصاد کشور را در اولویت قرار دهد.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، دکتر مهران صمدی رئیس قرارگاه احیاء بینش امر به معروف و نهی از منکر در گفتگویی اظهار داشت: از ابتدای شیوع پاندمی کرونا در کشور در شهرهای قرمز و نارنجی سازمان های دولتی، بخش خصوصی و  اصناف ، بسته به شرایط  به دفعات یا تعطیل شده اند و یا با حضور یک سوم و دو سوم کارکنان در محل کار تلاش کرده اند از جان کارکنان و خانواده هایشان محافظت کنند.

وی افزود: این در حالی است که با توجه به حساسیت کار بانک ها و تعداد کارکنان معدود  مشغول به کار در شعب این قشر پر تلاش همواره در محل کار خود حضور یافته اند و نتوانسته اند مانند سایر اصناف از مزایای دورکاری بهره مند شوند .

وی همچنین گفت: توجه داشته باشیم که  کارکنان شعب بانک ها  به واسطه ی مواجهه ی حضوری با افراد مختلف در طی روز همواره در خطر ابتلا به بیماری کرونا هستند. ضمن اینکه برابر آمار های رسمی از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور ، حدود ۳۵ هزار نفر از کارمندان بانک به کرونا مبتلا شده و ۲۶۰ نفر نیز جان خود را از دست داده اند. لذا  توصیه  می کنم که وزارت محترم بهداشت ، واکسیناسیون کارکنان بانک و مدافعین اقتصاد کشور  را در اولویت قرار دهد.

وی در پایان تاکید کرد: این موضوع از آن جهت دارای اهمیت مضاعف  است که  تعداد قابل توجهی از کارمندان شعب از بانوان محترم هستند . لذا  از مدیران ارشد محترم بانک های کشور می خواهم با پیگیری ویژه و تا حصول نتیجه ی دلخواه ، تسریع در نوبت واکسیناسیون کارمندان شعب را در اولویت کاری خود قرار دهند.
https://akhbarbank.com/vdciqrav.t1azr2bcct.html
تازه ترین اخبار