۰
۱
شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۲

قدردانی کمیته امداد از بانک سپه

کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، در "آیین تقدیر از یاوران اشتغال محرومین" از بانک سپه به‌منظور اعطای تسهیلات به مددجویان تحت پوشش این کمیته با اهدای لوح سپاس، قدردانی کرد.
یه گزارش اخباربانک، در همایشی که تحت عنوان " آیین تقدیر از یاوران اشتغال محرومین " در بانک مرکزی و به میزبانی کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، رئیس هیات عامل بانک مرکزی و مدیران عامل نظام بانکی کشور برگزار شد، دکتر سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، از محمدکاظم چقازردی مدیر عامل بانک سپه که جزو بانک‌های برتر در اعطای تسهیلات به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) است، با اعطای لوح سپاس، قدردانی کرد.
 
بنابراین گزارش، قدردانی از عملکرد بانک سپه به پاس ایجاد فرصت‌های شغلی جدید میان مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، توفیق خدمت به قشر محروم و نقش موثر این بانک در توانمندسازی مددجویان و افزایش تولید صورت گرفت.
 
شایان ذکر است محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک نیز ضمن آرزوی سلامتی و توفیقات مستمر این بانک بزرگ در مسیر تعالی، کسب موفقیت حاصله را به همه همکاران تبریک و تقدیم کرد.
https://akhbarbank.com/vdcjaveo.uqevtzsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
حسین علی
Iran, Islamic Republic of
به سپه بجای قدردانی بگین حق و حقوق کارکنان ادغامی رو بده
تازه ترین اخبار