۰
اپل جدیدترین بتای عمومی سیستم عامل‌های جدیدش را در اختیار کاربران قرار داد. دارندگان محصولات اپل که عضو برنامه بتا هستند می‌توانند جدیدترین بتای عمومی iOS 15 و iPadOS 15 را دریافت کنند.

این بروزرسانی‌ها به صورت OTA در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و ویژگی‌های جدیدی دارند. iOS 15 از قابلیت‌های جدیدی برای فیس‌تایم، ابزارهایی برای کاهش حواس‌پرتی، نوتیفیکشن‌های بروز شده و بهبودهای حریم شخصی بهره می‌برد.

سرویس فیس‌تایم اپل در جدیدترین نسخه iOS از قابلیت SharePlay پشتیبانی می‌کند که می‌توان توسط آن تلویزیون، موسیقی یا نمایشگر را با دوستان به اشتراک گذاشت.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید این سیستم عامل، Focus نام دارد که با قطع نوتیفیکیشن‌ها در هنگامی که سرتان شلوغ است، به شما کمک می‌کند تا کارهایتان را انجام دهید. علاوه بر این، با خلاصه نوتیفیکیشن‌ها روبه‌رو هستیم تا دیگر کاربر درگیر پیام‌های غیرضروری نشود.

سافاری هم در این بروزرسانی ظاهر جدیدی دارد و از نوار تب کامپکت در بخش پایینی صفحه بهره می‌برد. همچنین در این مرورگر کاربران به گروه‌های تب دسترسی پیدا می‌کنند تا تب‌های باز را برای آینده ذخیره کنند. در بتای عمومی جدید iOS 15 با تغییراتی در جستجوی سافاری، شورتکات‌ها و ویجت موزیک هم روبه‌رو هستیم.

بتای عمومی iOS 15
نقشه اپل هم در iOS 15 از دید جهانی و دید سه‌بعدی جدید در برخی شهرها بهره می‌برد و همچنین حاوی جزئیات بیشتر برای جاده‌ها و مسیریابی مبتنی بر واقعیت افزوده است. در حالت کلی iOS 15 تغییرات زیادی را تجربه کرده که می‌توانید در این مطلب با آن‌ها آشنا شوید.

کوپرتینویی‌ها در کنار سیستم عامل مخصوص آیفون و آیپد، جدیدترین بتای عمومی tvOS 15 و watchOS 8 را هم منتشر کرده‌اند. tvOS 15 را می‌توان با مراجعه به بخش تنظیمات و سیستم دریافت کرد، البته باید عضو برنامه بتای اپل باشید.
برای اینکه بتوانید جدیدترین بتای عمومی WatchOS 8 را تجربه کنید، باید ابتدا آیفون شما به iOS 15 آپدیت شده باشد. پس از نصب iOS 15، می‌توانید با رفتن به بخش عمومی و بروزرسانی نرم افزار برنامه اپل واچ در آیفون، جدیدترین بتای عمومی WatchOS 8 را دریافت کنید.
https://akhbarbank.com/vdcfjydc.w6dy0agiiw.html
تازه ترین اخبار