۰
يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۸

Xbus پیکاپ الکتریکی آلمانی و جذاب

Xbus پیکاپ الکتریکی آلمانی و جذاب
اگر استایل ظاهری Xbus برایتان آشناست به این دلیل بوده که سال گذشته رندرهای این خودرو با نام eBussy در اینترنت منتشر شده بود و حال مدل پروتوتایپ قابل حرکت آن با مقداری تغییرات در استایل ظاهری رونمایی شده است.

نمای عقب الکتریک برندز Xbus
مشخصات فنی Xbus
با توجه به تعاریف قانونی حداقل در اتحادیه اروپا، نمی توان Xbus را یک خودرو نامید. این محصول در کلاس L7e چهار چرخه ها قرار می گیرد. همین جواب خوبی برای نصب پک باتری 10 کیلووات ساعتی روی Xbus است؛ این پک باتری در حالت شارژ کامل قادر به پیمایش 200 کیلومتر مسافت است؛ البته به صورت آپشنال امکان نصب یک پک باتری 30 کیلووات ساعتی هم برای Xbus وجود دارد که در این مدل قابلیت پیمایش 600 کیلومتر مسافت در حالت شارژ کامل محقق می شود.
الکتریک برندز Xbus
خودرو، پیکاپ یا چهارچرخه الکتریکی Xbus از چهار موتور الکتریکی در هر چرخ بهره می برد که نهایت قدرت 75 اسب بخار را تولید می کنند و قدرت دائمی تولیدی آنها 20 اسب بخار اعلام شده است. بیشینه سرعت قابل پیمایش این پیکاپ یا چهارچرخه کوچک الکتریکی هم 100 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.
به عنوان بخشی از قوانین چهارچرخه های کلاس L7e این بوده که ظرفیت باربری به 450 کیلوگرم در حالت استفاده شخصی و 600 کیلوگرم در صورت باربری با کرایه محدود شده باشد. استانداردهای ایمنی در خصوص این چهارچرخه های الکتریکی نیز سختگیری کمتری دارند.
کابین الکتریک برندز Xbus
چهارچرخه Xbus دارای کشویی برای باتری ها در قسمت میانی است. به لطف این طراحی هوشمندانه، توسط یک یا دو نفر می توان باتری ها را بدون نیاز به ابزاری خاص در نمایندگی ها خارج کرد. این شرکت در ابتدای فعالیت 600 نمایندگی خدمات در اروپا دارد و قصد دارد که تعداد آنها را به 1000 عدد افزایش دهد.
الکتریک برندز Xbus
استایل بدنه
کمپانی Electric Brands قصد دارد ماژول های مختلفی را برای Xbus تولید کند و مشتریان می توانند از بین 9 استایل بدنه قابل عرضه، یکی را انتخاب کنند. این استایل ها شامل یک وسیله نقلیه تماما بسته، پیکاپ با حوض بار ثابت، پیکاپ با حوض بار کمپرسی و پیکاپ با حوض بار تخت با درب های جانبی که رو به پایین باز می شود، هستند. همچنین در آینده یک نسخه کمپر نیز از Xbus با تجهیزات جذابی همانند یخچال فریزر، سینک، اجاق پخت و پز و تلویزیون درون کابین معرفی خواهد شد.
کابین الکتریک برندز Xbus
کمپانی Electric Brands از هم اکنون پیش فروش این وسیله نقلیه الکتریکی چهارچرخه را شروع کرده و قصد دارد که آن را در کارخانه Itzehoe در آلمان تولید کند. سلول های باتری این خودرو نیز توسط کمپانی آلمانی یونیورسال تولید می شود. برچسب قیمت مدل های پایه Xbus چیزی معادل 20 هزار و 600 دلار اعلام شده  و قرار است که تولید آن در اواسط سال 2022 آغاز شود.
https://akhbarbank.com/vdci5uav.t1azq2bcct.html
تازه ترین اخبار