۰
شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۸

بانک سینا در پله نخست خدمات دهی ایستاده

مدیرعامل بانک سینا گفت: بانک سینا با ارائه تسهیلات و خدمات نوین بانکی همواره در پله نخست خدمت رسانی ایستاده و با تامین مالی طرح ها به ویژه بنگاه های مولد و تولیدی در مسیر رونق اقتصادی کشور گام برداشته است.
به گزارش اخباربانک، دکتر ایمانی در سفر به استان خراسان که به همراه جمعی از معاونین بانک صورت گرفت، به استفاده از ظرفیت های بانک در جهت کمک به تقویت تولید داخلی و توسعه اشتغال در راستای تحقق شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تاکید کرد.
 
وی در این سفر با اشاره به وجود مضجع و مرقد مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس و حضور خیل زائران آن امام همام بر استفاده از ظرفیت های اقتصادی، تجاری و گردشگری استان خراسان رضوی تاکید کرد و اظهار داشت: اولویت بانک سینا در حوزه تخصیص منابع در سال جاری، تلاش در جهت اشتغالزایی و رفع موانع تولید است و باید از ظرفیت ها و خدمات بانک به ویژه در حوزه تسهیلات برای تحقق این مهم که منجر به ارز آوری و رشد اقتصادی می شود، استفاده کرد.

مدیرعامل بانک سینا ظرفیت این بانک در بخش محصولات را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نیروی انسانی کارآمد، متخصص و باانگیزه در کنار ظرفیتها و خدمات مطلوب به ویژه در حوزه های اعتباری، امتیازی مهم در مسیر ارتقاء جایگاه بانک و افزایش سهم بازار است.

دکتر ایمانی تاکید کرد: بانک سینا با ارائه تسهیلات و خدمات نوین بانکی همواره در پله نخست خدمت رسانی ایستاده و با تامین مالی طرح ها به ویژه بنگاه های مولد و تولیدی در مسیر رونق اقتصادی کشور گام برداشته است.

وی ضمن قدردانی از زحمات همکاران در جهت تحقق اهداف بانک و سیاست های اتخاذ شده، اعلام کرد: با تمرکز تلاش ها و اقدامات همکاران برای کاهش مطالبات، افزایش منابع و افزایش درآمدهای غیرمشاع، می توان به نتایج مطلوبی در پیشبرد سیاست های راهبردی بانک دست پیدا کرد.

وی تصریح کرد: منطقه خراسان با برخورداری از زیرساخت های مناسب و پتانسیل بالا این قابلیت را دارد که با استفاده از امتیازات بانک عزم خود را برای ارتقاء عملکرد و تحقق اهداف مورد انتظار جزم کند.

مدیرعامل بانک سینا در حاشیه این سفر از ساختمان زائرسرای کارکنان بانک در مشهد بازدید و دستوراتی در جهت تسریع بازسازی زائرسرا صادر نمود.

گفتنی است معاونین امور شعب و مناطق و سرمایه های انسانی و مدیر منطقه خراسان در این سفر همراه مدیرعامل بودند و از تعدادی شعب منطقه بازدید به عمل آوردند.
https://akhbarbank.com/vdcgny97.ak9zn4prra.html
تازه ترین اخبار