۰
بر اساس طرح های تسهیلات ابلاغ شده توسط بانک مسکن این بانک وام ۲۰۰ میلیونی با نرخ سود کمتر از حداقل سود مصوب بانک مرکزی به متقاضیان پرداخت می کند که می توان با پرداخت فقط ۳۰۰ هزار تومان ماهانه جزو مشمولان این وام قرار گرفت.
به گزارش اخباربانک، حداقل سود مصوب برای تسهیلات در سیستم بانکی کشور ۱۸ درصد است اما بانک مسکن نوعی از تسهیلات را به متقاضیان ارائه می کند که سود آن از ۱۸ درصد کمتر است و سقف این وام نیز رقم قابل توجه ۲۰۰ میلیون تومان است.

نکته مهم دیگر درباره این وام این که تسهیلات ۲۰۰ میلیونی مذکور را می توان با سپرده گذاری مبلغی که پرداخت ماهانه آن برای بسیاری اقشار امکان پذیر است، انجام داد و جزو مشمولان قرار گرفت.

مدل اول وام ۲۰۰ میلیونی بانک مسکن
بنا به اعلام مهر، متقاضیان دریافت تسهیلات از بانک مسکن می‌توانند پس از افتتاح حساب با حداقل واریزی ماهیانه ۳۰۰ هزار تومان با حداقل مدت انتظار ۳ سال تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

مشخصا ویژگی ها و شرایط این طرح برای متقاضیانی که حقوق بگیر باشند و در ماه امکان پس‌انداز با مبالغ بالا را ندارند طراحی شده و برای این افراد مناسب است. همان طور که پیشتر گفته شد نرخ سود این تسهیلات کمتر از حداقل نرخ مصوب بانک مرکزی – ۱۸ درصد – تعیین شده و این وام ۲۰۰ میلیونی با نرخ سود ۱۵ درصد پرداخت می شود.

شرایط وام مسکن ۲۰۰ میلیونی بانک ملی 
شایان ذکر است بانک ملی نیز یک مدل تسهیلات مسکن پرداخت می کند که مبلغ آن برای زوجین ۲۰۰ میلیون تومان است. دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران درباره این وام این گونه اطلاع رسانی کرده است که طبق دستورالعمل جدید مصوب بانک ملی ایران، سقف تسهیلات انفرادی طرح ویژه مسکن بانک ملی ایران در کلانشهر تهران به یک میلیارد ریال – ۱۰۰ میلیون تومان – رسیده و برای زوجین این مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان است. نرخ سود وام‌مذکور هم ۱۷ و نیم درصد و مدت زمان بازپرداخت حداکثر ۱۲ سال است.

مدل دوم وام ۲۰۰ میلونی بانک مسکن
نهایتا این که بر اساس آنچه خبرگزاری مهر منتشر کرده بانک مسکن یک وام دیگر تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای متقاضیان و مشتریان خود در نظر گرفته است. متقاضیان پس از مراجعه به شعب بانک و بررسی شرایط آن‌ها در خصوص اینکه افتتاح کدامیک از حساب‌ها متناسب با شرایط آن‌ها است از سوی کارکنان بانک راهنمایی خواهند شد. نرخ سود این تسهیلات نیز ۱۷ درصد در نظر گرفته شده است.
 
https://akhbarbank.com/vdcjaoeo.uqeyazsffu.html
تازه ترین اخبار