۰
بیشترین میزان درآمدی که "کوثر" در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ کسب کرده از محل فروش حق بیمه «ثالث-اجباری» با ۱.۱۹۵.۹۷۹ میلیون ریال بوده است.
به گزارش اخباربانک، شرکت بیمه کوثر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری از محل فروش حق بیمه ۲.۹۲۸.۵۱۰ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به عملکرد یک‌ماهه مشابه سال گذشته ۷۳ درصد افزایش داشته و شرکت در این ماه تراز مثبت ۶۵ درصدی را ثبت کرده است.

بر پایه این گزارش، بیمه کوثر در دومین ماه سپری شده از سال مالی جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه شناسایی کرده نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۸ درصد کاهش را تجربه کرده و همان‌طور که گفته شد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۷۳ درصدی را شاهد بوده است.

بیشترین میزان درآمدی که "کوثر" در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ کسب کرده از محل فروش حق بیمه «ثالث-اجباری» با ۱.۱۹۵.۹۷۹ میلیون ریال بوده و بخش «زندگی-اندوخته‌دار» نیز پس از آن با ۳۵۶.۸۵۷ میلیون ریال قرار داشته داده است.

بر اساس این گزارش صورت گرفته، بیمه کوثر در ابتدای سال مالی ۱۴۰۰ میزان پرداختی‌های خود بابت خسارت‌ها را برابر با ۱.۷۷۵.۴۲۵ میلیون ریال اعلام کرده که نسبت به ماه گذشته با افزایش ۴۴ درصدی روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۲ درصد کاهش داشته، همچنین بیشترین میزان خسارت پرداختی در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ در اختیار حق بیمه «ثالثا-اجباری» با ۵۴۹.۰۱۴ میلیون ریال بوده است.
 
https://akhbarbank.com/vdcao0na.49nw015kk4.html
تازه ترین اخبار