۰
۱
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۴

بیمه سرمد؛ خودمون تاجگردون رو برکنار کردیم!

بیمه سرمد چند روز پس از جنجال حقوق نجومی تاجگردون مدیر عامل سابق خود، اطلاعیه داه است و گفته این کار ربطی به مسائل حاشیه ای ندارد و خودمان خواستیم برکنارش کنیم.
بیمه سرمد؛ خودمون تاجگردون رو برکنار کردیم!
به گزارش اخباربانک، متن اطلاعیه هیات مدیره این شرکت، درباره مسائل اخیر به شرح زیر است:

رسانه‌ها و خبرگزاری‌های محترم
سهامداران، مشتریان و سایر ذینفعان محترم
با سلام و احترام

پیرو حواشی پیش آمده در روزهای اخیر درباره مدیرعامل شرکت بیمه سرمد، به استحضار می‌رساند، عزل مدیرعامل وقت، یک تصمیم داخلی بوده و مطابق ماده 124 قانون تجارت و وفق ماده 44 اساسنامه شرکت بیمه سرمد در تاریخ 18/03/1400 صورت پذیرفته است.

از رسانه‌ها خواهشمند است، ضمن رعایت اخلاق، از انتشار هرگونه گمانه‌زنی و خبر درباره شرکت بیمه سرمد و اعضای هیأت مدیره خودداری نمایند.

ضمناً به اطلاع می‌رساند، فعالیت‌های شرکت به روال عادی و ارائه تعهدات و خدمات کما فی‌السابق جریان دارد. لذا در صورت لزوم، اخبار از طریق سایت رسمی شرکت بیمه سرمد اطلاع رسانی خواهد شد.

داستان چه بود؟
فیش‌های حقوقی غلامرضا تاجگردون مدیرعامل سابق بیمه سرمد که روز چهارشنبه ۱۹ خرداد منتشر شد، نشان دهنده دریافت ارقام نجومی ۷۳ و ۸۵ میلیون تومان به عنوان حقوق به ترتیب در دو ماه نخست فعالیت خود در فروردین و اردیبهشت سال جاری است.

خاطرنشان می‌شود تاجگردون در مجلس دهم ریاست کمیسیون برنامه و بودجه را بر عهده داشت و در مجلس یازدهم نیز از حوزه انتخابیه گچساران ورد خانه ملت شد اما اعتبارنامه‌اش به دلیل تخلفات مالی مورد تأیید نمایندگان قرار نگرفت و از مجلس یازدهم کنار گذاشته شد.
 
 
 
https://akhbarbank.com/vdchvqn6.23nvxdftt2.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
عجب شیر تو شیری در کشور حاکم است
تازه ترین اخبار