۰
اولین قدم بزرگ بیمه رازی افزایش سرمایه شرکت است که با همکاری سهامداران عمده، طرح افزایش سرمایه تدوین و در اسرع وقت به بیمه مرکزی و سازمان بورس ارائه شد.
ارائه طرح افزایش سرمایه‌" رازی" به بیمه مرکزی
به گزارش اخباربانک، مدیرعامل بیمه رازی ضمن بیان این مطلب تاکید کرد: هم‌راستا با افزایش سرمایه، پرتفوی شرکت، سهم بازار، تعداد شعب و نمایندگی‌ها و سایر ظرفیت‌های بیمه رازی هم افزایش پیدا خواهد کرد و این جهش باید در همه فعالیت‌های بیمه رازی مشهود و ملموس باشد.

علی جباری افزود: این افزایش سرمایه تاثیر عمیق و بزرگی در فعالیت‌های بیمه‌ای این شرکت خواهد داشت که مهم‌ترین آنها افزایش ظرفیت نگهداری و امکان واگذاری کمتر ریسک‌ها و درنتیجه افزایش درآمد فعالیت‌های بیمه‌ای، افزایش توانگری مالی و درنتیجه دریافت مجوز قبولی اتکایی و افزایش درآمدهای شرکت، برآورده شدن الزامات قانونی مطابق با ماده ۲ آیین‌نامه ۹۵ مربوط به بیمه‌نامه‌های مشترک (کنسرسیوم‌ها) و درنتیجه امکان لیدری بیمه رازی در بسیاری از بیمه‌نامه‌های بزرگ و نهایتا افزایش اعتبار شرکت و بهره‌برداری از این سرمایه عظیم به‌عنوان ابزار رقابت در بازار است.

طبق اعلام مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت بیمه رازی، در مرحله نخست از افزایش ۵۳۵درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها سرمایه بیمه رازی از ۳۰۰میلیارد تومان به ۹/ ۱هزار میلیارد تومان می‌رسد و در مرحله دوم از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی سرمایه شرکت از ۹/ ۱هزار میلیارد تومان به ۱/ ۲ هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت که در مجموع ۶۰۰درصد سرمایه افزایش می‌یابد. این افزایش سرمایه علاوه بر اصلاح ساختار مالی بیمه رازی باعث افزایش سطح توانگری آن نیز می‌شود.
https://akhbarbank.com/vdcjhmeo.uqeyazsffu.html
تازه ترین اخبار