۰
۳
بانک آینده درباره ابلاغ مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر مجوز تاسیس شعب جدید، برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده برای افزایش سرمایه ترکیبی از دو محل، واگذاری دارایی ها و ... توضیح داد.
" بانک آینده" از برگزاری مجمع و افزایش سرمایه از دو محل خبر داد
به گزارش اخباربانک، بانک آینده درخصوص ابلاغ اهم موارد مصوبه شورای پول و اعتبار مبنی بر مجوز تاسیس شعب جدید، تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام، برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده برای افزایش سرمایه ترکیبی از دو محل و واگذاری دارایی ها توضیح داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.

براین اساس، محمد فطانت مدیرعامل "وآیند" در خصوص اهم موارد مصوبه ۷ اردیبهشت شورای پول و اعتبار که به این بانک ابلاغ شده اعلام کرد: مجوز تاسیس شعب جدید بانک آینده از سوی این شورا به بانک مرکزی تفویض شد.
بانک آینده مکلف است پروژه‌های نیمه تمام فعلی با پیشرفته ۹۰ درصد و بیشتر را حداکثر تا پایان سال جاری و سایر پروژه های نیمه تمام را حداکثر تا پایان سال ۱۴۰۱ تعیین تکلیف و واگذار کند.

بانک آینده مکلف است حداکثر تا پایان شهریور ماه زمان برگزاری مجامع سالانه برای تصویب صورت های مالی با بهره‌مندی از بند ۲ صورت جلسه ۱۳ اسفند سال ۹۸ شورای پول و اعتبار نسبت به برگزاری مجمع فوق العاده برای افزایش سرمایه بصورت ترکیبی و همزمان از محل آورده نقدی سهامداران و تجدید ارزیابی سرمایه گذاری ها در سهام، اقدام کند مشروط بر اینکه حداقل ۱۵ هزار میلیارد تومان از منابع لازم برای افزایش سرمایه طبق این بند از محل آورده نقدی سهامداران تامین شود.

همچنین بانک آینده مکلف است الزامات واگذاری دارایی‌های بانک از طریق بازار سرمایه را فراهم کند. بانک مرکزی ضرورت فراهم سازی زمینه عرضه دارایی های بانک آینده از طریق بازار سرمایه را به سازمان بورس و مراجع ذی مدخل اعلام می کند.
اهم موارد مصوبه شورای پول و اعتبار درباره بانک فرابورسی
https://akhbarbank.com/vdcftvdc.w6dxeagiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام باتوجه به پرداخت وام به۱۷هزار نفر کادر درمان برترین بانک کشوراست
Iran, Islamic Republic of
بانک های بنگاه دار پاسارگاد و آینده باید اولین مقصد رییس جمهور آینده باشد برای خانه تکانی مدیرانش و بنگاه هایشان
سارا
Iran, Islamic Republic of
قضیه ادغام با موسسات اعتباری کاسپین به کجا رسید
تازه ترین اخبار