از نسل جدید کیا اسپورتیج در مدل 2022 رونمایی شد + تصاویر

18 خرداد 1400 ساعت 15:36


 
از نسل جدید کیا اسپورتیج در مدل 2022 رونمایی شد + تصاویر
بالاخره با یک طراحی کاملا مدرن و جذاب در نسل پنجم، سرانجام کراس اوور کیا اسپورتیج جدید در مدل 2022 برای عرضه در بازارهای جهانی رونمایی شد.

پس از تیزرها و چندین طراحی اولیه، سرانجام «کیا اسپورتیج ۲۰۲۲» (Kia Sportage 2022) با ظاهری مدرن رونمایی شد. این مدل بازطراحی شده، اکنون وارد نسل پنجم خود شده است و با طراحی کاملا جدید که به گفته‌ی این خودروساز مبتنی بر فلسفه‌ی طراحی «تضادهای متحد» (Opposites United) است، یک ظاهر مدرن را به نمایش می‌گذارد. این فلسفه‌ی طراحی ابتدا با خودروی الکتریکی کیا EV6 آغاز به‌کار کرده بود.

در درون خودرو کیا اسپورتیج ۲۰۲۲ با نمایشگر خمیده و ترکیبی از ابزارهای اطلاع‌رسانی و سرگرمی، یک طراحی مدرن را به نمایش می‌گذارد. حتی دریچه‌های هوا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که داشبورد خودرو رو برجسته‌تر کنند. صندلی‌ها و تزئینات خودرو هم که در دو طیف رنگی ارائه می‌شوند، هماهنگی کاملی با طراحی بیرونی خودرو دارند.

spsv9f11i7fxqm7wwwjw.jpg
 
در کیا اسپورتیج جدید همچنین نسخه‌ی تازه‌ی جلوپنجره‌ی مشبک «تایگر نوز» (Tiger Nose) دیده می‌شود که اکنون «دیجیتال تایگر فیس» (Digital Tiger Face) نام گرفته است. جلوپنجره‌ی مشبک سراسر نمای جلوی خودرو را دربر می‌گیرد و چراغ‌های روز بومرنگ‌شکل، آن را از چراغ‌های اصلی جلو که در ارتفاع پایین‌تری قرار گرفته‌اند، جدا می‌کنند.

هنوز درباره مشخصات فنی این خودرو توضیحی داده نشده است ولی به احتمال فراوان نسل جدید اسپورتیج از یک موتور تنفس طبیعی 2.5 لیتری با قدرت 187 اسب بخار بهره خواهد برد.

bu6bppavxfesv4ud7ksx.jpg


کد مطلب: 80645

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/80645/نسل-جدید-کیا-اسپورتیج-مدل-2022-رونمایی-تصاویر

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com