بدهی های مالیاتی شرکت معروف اما حاضر در بازار پایه تسویه شد

18 خرداد 1400 ساعت 12:41

شرکت معروف صدرا که با سرمایه ۲.۶ هزار میلیارد تومانی در بازار پایه حضور دارد از تسویه کامل بدهی های مالیاتی تا پایان سال ۹۶ خبر داد.


به گزارش اخبار بانک ، شرکت صنعتی دریایی ایران از تسویه کامل بدهی های مالیاتی تا پایان سال 96 خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.
براین اساس، فتاح کریمیان رئیس امور حسابرسی مالیاتی سازمان مالیاتی در خصوص آخرین وضعیت پرونده مالیاتی شرکت صنعتی دریایی ایران اعلام کرد: در حال حاضر شرکت بابت مالیات عملکرد، حقوق و تکلیفی تا پایان سال ۹۶ فاقد بدهی قطعی شده مالیاتی بوده و اداره امور مالیاتی بوشهر در ۲۹ اردیبهشت اعلام کرده در آن اداره نیز تاکنون فاقد بدهی است.
همچنین اداره امور مالیاتی ارزش افزوده طی نامه ۱۰ خرداد اعلام کرده با توجه به پاسخ استعلام اداره وصول و اجرا در نهم خرداد ماه، شرکت فوق بابت سنوات ۸۸ تا ۹۴ و ۹۶ در واحد اجرائیات و سال ۹۵ فاقد بدهی قطعی شده ارزش افزوده است.
بنابراین گزارش، شرکت صنعتی دریایی ایران با سرمایه اسمی 2.6 هزار میلیارد تومانی در تابلو زرد بازار پایه حضور دارد و شرکت شهریار مهستان و مهندسی پتروتدبیر پارس 8.7 و 8.4 درصد سهام آن را در اختیار دارند.
 


کد مطلب: 80627

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/80627/بدهی-های-مالیاتی-شرکت-معروف-اما-حاضر-بازار-پایه-تسویه

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com