۰
بیمه بورسی ملت از سهم ۱.۲۱ درصدی پرداخت خسارت آتش سوزی در پالایشگاه تهران و مشخص شدن مبلغ نهایی ریالی سهم از خسارت پس از اعلام راهبر کنسرسیوم خبر داد.
به گزارش اخباربانک، بیمه ملت که از دوم خرداد برای برگزاری مجمع فوق العاده جهت تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه تاکنون در توقف نماد به سر می برد، پس از بیمه البرز از سهم 1.21 درصدی پرداخت خسارت آتش سوزی در پالایشگاه تهران و مشخص شدن مبلغ نهایی ریالی سهم از خسارت پس از اعلام راهبر کنسرسیوم (بیمه ایران) خبر داد.

براین اساس، "ملت" پیرو اخبار منتشره در صدا و سیما مبنی بر خسارت پالایشگاه تهران اعلام کرد: بیمه نامه فوق بصورت کنسرسیومی و با راهبری بیمه ایران صادر شده و سهم بیمه ملت از این بیمه نامه پس از کسر اتکایی واگذاری، 1.21 درصد است و اثرات سود و زیانی آن برای شرکت قابل توجه نخواهد بود. همچنین مبلغ نهایی ریالی سهم از خسارت پس از اعلام راهبر کنسرسیوم (بیمه ایران) اطلاع رسانی خواهد شد.

بنابراین گزارش، پالایشگاه تهران با ظرفیت پالایش 250 هزار بشکه در روز که 17 تا 20 درصد انرژی داخلی را تولید می کند، ساعت  18:19 دقیقه 12 خرداد دچار حادثه آتش‌سوزی وسیعی به دلیل نشتی یکی از مخازن ضایعات نفتی شد که گروه‌های امدادی و آتش‌نشانی به‌منظور مهار و خاموش کردن آتش به‌سرعت وارد عمل شدند.
 
https://akhbarbank.com/vdce7p8v.jh87zi9bbj.html
تازه ترین اخبار