در بازار امروز بورس

بیمه تجارت نو و بیمه آرمان مشمول معاملات مشکوک شدند

11 خرداد 1400 ساعت 16:09

در روز افت ۵۴۳۲ واحدی شاخص، زیرمجموعه ایران خودرو، دو شرکت بیمه، دو سهم دارویی به همراه ۱۰ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.


به گزارش اخباربانک، در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام در ادامه روند دیروز با افزایش عرضه در اکثر گروه ها آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با افت 5432 واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و 140 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 4.1 و 2.7 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به سایپا، ایران خودرو، بانک ملت، گروه بهمن به همراه بهساز کاشانه تهران با داد و ستد 449، 290، 242، 220 و 141 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 28 تا نه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، پشم شیشه ایران شرکت حاضر بازار دوم بورس با افت 8.4 درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد 319.2 هزار سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های مهر کام پارس، نیروگاه زاگرس کوثر، کاغذ پارس، افست، ایران یاسا تایر و رابر، نصیر ماشین، آسان پرداخت، قند شیروان و قوچان، بیمه تجارت نو، پخش البرز، داروسازی فارابی، بیمه آرمان، کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت و بهداشتی ساینا مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور زیرمجموعه ایران خودرو، دو شرکت بیمه، دو سهم دارویی به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


کد مطلب: 80572

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/80572/بیمه-تجارت-نو-آرمان-مشمول-معاملات-مشکوک-شدند

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com