۰
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۹

پیام بانک سینا به مناسبت روز روابط عمومی

مدیرعامل بانک سینا در پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، این روز را به فعالان و دست اندرکاران این حوزه تبریک گفت.
به گزارش اخباربانک، متن پیام دکتر سیدضیاء ایمانی بدین شرح است:
«در عصر ارتباطات و در دورانی که با توسعه شبکه های ارتباطی و رسانه ها، موضوع اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، جایگاه روابط عمومی، اهمیتی دوچندان یافته به طوری که حصول موفقیت فردی و جمعی و تداوم حضور در حوزه عمومی و فعالیت‌های تخصصی به نقش آفرینی و عملکرد روابط عمومی وابسته است.

روابط عمومی به عنوان نهادی مدرن، منسجم و هدفمند و حلقه ارتباط موثر بین سازمان و جامعه، زمینه تبادل افکار و اطلاع رسانی صحیح و دو سویه را با بهره گیری از شیوه ها و تکنیک های ارتباطی کارآمد و موثر در عصر نوین اطلاعات بر عهده دارد. این نهاد به عنوان یکی از ارکان مدیریت، نقش راهبردی در سیاست های سازمان ایفا می نماید به نحوی که بخشی از موفقیت سازمانی در جامعه رقابتی امروز، برگرفته از عملکرد و کارکرد روابط عمومی در توسعه ارتباطات سازمانی و بین فردی است.

۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست اندرکاران و نیک اندیشان این عرصه تبریک نموده، توفیق روز افزون آنها را از خداوند متعال خواستارم».

همچنین  مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا در پیامی، 27 اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به ارتباط گران و فعالان این عرصه تبریک گفت.

متن پیام منصور شیخ الاسلامی بدین شرح است:
«در جهان امروز که با توسعه رسانه ها و ظهور شیوه ها و ابزارهای نوین ارتباطی به ویژه شبکه های مجازی هر لحظه شاهد بسط و گسترش ارتباطات شبکه ای و تخصصی هستیم، توجه به ارتباطات و عواطف انسانی به عنوان پایه ای ترین عنصر جامعه بشری اهمیتی دوچندان یافته است.

روابط عمومی ها به عنوان یکی از ارکان مهم مدیریت و بخشی از نظام رسانه ای و اطلاع رسانی، نقشی مهم در مسئولیت ارتباط بین فردی و سازمانی و نیز توجه به جنبه های انسانی ارتباط برعهده دارند.

روابط عمومی ها به عنوان نقطه آغاز آگاهی بخشی، با بکارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش روز، از طریق اطلاع رسانی شفاف، دقیق و درست و انسجام بخشی به پیکره سازمان در تعامل با مخاطبان درون و بیرون سازمان، زمینه تعمیق ارتباطات انسانی را فراهم می آورند.

اینجانب 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست اندرکاران صدیق و سختکوش حوزه روابط عمومی کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم و برای آنان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین، آرزوی توفیق روز افزون دارم».
https://akhbarbank.com/vdcgqw97.ak9zn4prra.html
تازه ترین اخبار