۰
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۶

کاهش ۳۳ درصدی درآمد‌های ماهانه "بیمه سامان"

بیشترین میزان درآمدی که "بیمه سامان" در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ از خود بر جای گذاشته از محل فروش حق بیمه «زندگی-اندوخته‌دار» بوده و رتبه بعدی را نیز بخش «درمان» به خود اختصاص داده است.
به گزارش اخباربانک، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال جاری از محل فروش حق بیمه ۱٬۴۲۵٬۵۷۲ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به عملکرد یک‌ماهه مشابه سال گذشته ۱۴۴ درصد افزایش داشته و شرکت در این ماه تراز مثبت ۲۰۹ درصدی را ثبت کرده است.

مقدار درآمد حاصل‌شده از محل فروش حق بیمه
بر پایه این گزارش، بیمه سامان در فروردین‌ماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه شناسایی کرده نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۳۳ درصد کاهش را تجربه کرده و همان‌طور که گفته شد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۱۴۴ درصدی را از آن خودکرده است.

بیشترین میزان درآمدی که "بساما" در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ از خود بر جای گذاشته از محل فروش حق بیمه «زندگی-اندوخته‌دار» با ۵۰۸٫۰۷۶ میلیون ریال بوده و رتبه بعدی را نیز بخش «درمان» به خود اختصاص داده است.

خسارت‌های پرداختی بیمه سامان در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰
بر اساس این گزارش صورت گرفته، بیمه سامان در ابتدای سال مالی ۱۴۰۰ میزان پرداختی‌های خود بابت خسارت‌ها را برابر با ۴۶۲٫۰۲۳ میلیون ریال اعلام کرده که نسبت به ماه گذشته با کاهش ۴۵ درصدی مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۷۱ درصد افت داشته است.

بیشترین میزان خسارت پرداختی در فروردین‌ماه ۱۴۰۰ در اختیار حق بیمه «درمان» با ۲۳۷٫۴۶۲ میلیون ریال بوده است.
 
https://akhbarbank.com/vdcawena.49nww15kk4.html
تازه ترین اخبار