۰
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۵

پیام تبریک مدیرعامل موسسه ملل به مناسبت عید سعید فطر

مدیرعامل موسسه ملل به مناسبت عید سعید فطر پیام تبریک داد.
َللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبرِیآءِ وَ الْعَظَمَهِ، وَ اَهْلَ الْجُودِ وَ الْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْو وَالرَّحْمَةِ وَاَهْلَ التَّقْوى وَالْمَغْفِرَةِ

الهی! ای عظمت بی‏‌پایان و ای دارنده هر دو جهان! ای ذات بی‏‌مثال سخاوت!
ای کمال بی‏زوال قدرت! ای بخشنده‏ترینی که معنای بخششی!
و ای آمرزنده‏‌ای که پدیدآورنده تقوایی!

أَسْئَلُکَ بِحَقِّ هذَا الْیَومِ الَّذی جَعَلْتَهُ لِلْمُسْلِمینَ عیدا؛
از تو می‏‌خواهیم به حق این روز مبارک، که برای مسلمین، عید قرار داده‌‏ای:
درود و سلام و صلوات، را نثار پیامبر عشق و رحمت، حضرت ختمی مرتبت،
مُحمّد صلی‏‌الله‏‌ علیه ‏‌ و‏‌آله‏‌ وسلم و اهل بیت طاهرینش علیه‌السلام نمایی .

سپاس بی حد خدایی را سزاست که دیگر بار توفیق عبادت را در ماه مبارک رمضان بر ما بندگان عاصی و خطاکار ارزانی داشت تا فرصتی فراهم آید که از دریای بی نهایت رحمت و جودش با تهذیب، روزه داری و تزکیه نفس به آرامشی عمیق و اعتلای قلب و یقین برسیم و بیاموزیم که فرصت برای جبران و بخشش همیشگی نیست.

عید فطر عید بندگی است، عید طاعت ها و اطاعت ها از دستورات خالق، عید عبودیت و خاکساری خالصانه مسلمین. عید اتحاد و التزام و انسجام که همه مسلمین جهان را دوشادوش هم قرار می دهد تا خالق را به شکرانه تولد دوباره روح و جان های پاک و بیدار ستایش کنیم و زنگار گناه را از آئینه روشن قلب و جانمان بشوبیم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، عید سعید فطر را خدمت حضرت ولی عصر (عج)، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای، هموطنان عزیز و همکاران محترم و خدوم خود در موسسه اعتباری ملل تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند متعال، رستگاری، عزت و کرامت مردم شریف ایران، سهامداران و همکارانم را خواستارم و امید دارم همه ما با صدق گفتار و عمل توفیق روز افزون در انجام وظایف و خدمت به کشور عزیزمان را داشته باشیم.

و العاقبه للمتقین
سید امین جوادی
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل
https://akhbarbank.com/vdchwin6.23nvwdftt2.html
تازه ترین اخبار