۰
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۷

بورس دوباره کف مقاومتی را از دست داد

در جریان داد و ستدهای امروز بازار سرمایه،شاخص کل ۱۳هزار و ۵۴۷واحد افت کرد.
 در جریان معاملات امروز بورس، بیش از ۴ میلیارد و ۹۷۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش بیش از ۳هزار و ۷۵۸میلیارد تومان داد و ستد شد و شاخص بورس با افت ۱۳هزار و ۵۴۷واحدی در پله یک‌میلیون و ۱۹۴هزار و ۳۰۳واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی در بازار سرمایه متعلق به نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس بود.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روزی منفی را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۳۵۲۴واحد، کل (هم‌وزن) ۱۶۰۸واحد، قیمت (هم‌وزن) ۱۰۴۶واحد، آزاد شناور ۱۴۳۷۲واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به ترتیب ۱۰۴۰۷ و ۲۵۶۹۴ واحد افت کردند.

در فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۲۶۷میلیون ورقه به‌ارزش ۴هزار و ۲۴۲میلیارد تومان ، شاخص فرابورس (آیفکس) ۸۷واحد افت کرد و در جایگاه ۱۷هزار و ۵۷۲ واحد ایستاد.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، پتروشیمی مارون و پلیمر آریا ساسول زاگرس شد و در مقابل شرکت‌های بهمن دیزل، سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان و تولید نیروی برق دماوند بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.
https://akhbarbank.com/vdceez8v.jh87wi9bbj.html
تازه ترین اخبار