۰
۱
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۸

پیش بینی ۳ گروه بزرگ مستعد برای رشد در بورس

یک کارگزاری با بررسی آخرین متغیرهای داخلی و خارجی به روزهای آینده بورس ، خوش بین شد و سه گروه مستعد برای رشد پیش بینی کرد .
پیش بینی ۳ گروه بزرگ مستعد برای رشد در بورس
به گزارش اخباربانک، بازار سهام در حالی دومین دهه اردیبهشت را با بازپس گیری هفته گذشته شاخص از کانال 1.2 میلیون واحدی و افزایش امیدها به خروج نسبی از بحران چندین ماهه شروع می کند که کارگزاری آبان درباره روزهای گذشته و آینده اعلام کرد: بازار در هفته گذشته منفی آغاز کرد ولی در ادامه شاهد بهبود روند قیمتی با اخبار و مصوبه های حمایتی از جمله احتمال رشد نرخ تسعیر ارز در بانک ها بود.

در بازارهای جهانی ، رشد قیمت فلزات ادامه داشت و مس و روی به ترتیب به نزدیکی سطوح 10 و 3 هزار دلاری رسیدند و خوش بینی ها از روند بازارهای کالایی همچنان ادامه دارد. نفت نیز خوش درخشید و رشد قیمت را پس از افت قبلی تجربه کرد. به نظر می رسد با توجه به وضعیت شاخص دلار،  همچنان می توان شاهد رشد بازارها بود . هرچند در سطوح کنونی قیمت ها با مقاومت های نموداری و البته روانی همراه هستند.

اما بازار ارز با افت فرسایشی به دلیل افزایش خوش بینی ها به مسائل سیاسی همراه شد و دلار افتی محتاطانه را تجربه می کند و به نظر می رسد در هر دو طرف ، روند با کنترل بازارساز همراه است.

بازار سهام نیز شاهد بهبود تقاضا در پی اثر اخبار و البته ارزندگی و رشد جهانی ها بود و با توجه به الگوهای نموداری و ثبات نسبی در نرخ ارز ، می توان به ادامه روند با پیشتازی احتمالی بانکی ها خوش بین بود. فلزات اساسی و پتروشیمی ها نیز از دیگر نمادهای مستعد توجه خواهند بود.

در گروه های کوچک نیز همچنان نیاز به بهبود جو عمومی بازار و اعتماد نقدینگی وجود خواهد داشت و بهبود احتمالی فضای بازار می تواند به تعادل در این نمادها کمک کند. این در حالی است که سهامداران عمده در این نمادها عموما تماشاگر بازار هستند و همچنان اقدامی موثر از این سرایه گذاران دیده نمی شود.

به صورت کلی بازار رفته رفته در حال پشت سر گذاشتن بحران چند ماهه است و با خروج نقدینگی های عجول و غیربومی بازار، می توان به بازگشت تحلیل به بازار در کنار تعال در معاملات خوش بین بود.
https://akhbarbank.com/vdcjyveo.uqeyvzsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
سهامی
Iran, Islamic Republic of
حماقت تا حدی هم ذاتیه!. به تخصص ارتباطی نداره .خوب ای کیو ها سیگنال بدید ذلار در بازه 24تا25 به تعادل خواهد رسید .سپس مازاد منابع ریالی را به بازار سرمایه یا اقشار نیازمند تزریق کنید . جان کندید 200میلیون طی سال . یعنی حمایت بی حمایت . حمایت بانکها باید تکلیفی باشد .دستوری تا ایجاد اعتماد وتعادل در بازار .حقوقی هایی که پول را از بازار خارج کردن مجددا تملیف نمایید به بازار برگردند .و..
تازه ترین اخبار