۰
۱
افراد خارجی با خرید سهام در بازار سرمایه می‌تواند اقامت ۵ ساله بگیرند
به گزارش اخباربانک، دهقان رئیس سازمان بورس در حاشیه نشست سخنگوی دولت گفت: موفق شدیم ۱۰ مورد مصوبه از هیئت دولت بگیریم که از همین امروز قابلیت اجرایی دارد.مصوبه ۱ درصد صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت  تخصیص داده بشود معادل ۲۰۰ میلیون دلار کارسازی می‌شود.

وی گفت: افراد خارجی با خرید سهام در بازار سرمایه می‌تواند اقامت ۵ ساله را بگیرند.شرکت‌ها می‌توانند تا یکسال مالیات‌شان را به تعویق بیندازند و از این منابع از سهام‌شان حمایت کنند.

دهقان افزود: شرکت‌هایی که نسبت به خرید سهام خودشان اقدام می‌کنند  تا ۵۰درصد مبلغی که صرف خرید سهام کردند به عنوان امهال مالیاتی  ۱ساله منظور می‌شود.

وی گفت: زیان خریداران صندوق پالایش یکم و دارایکم به نوعی جبران خواهد شد.
https://akhbarbank.com/vdcaiwna.49nw015kk4.html
مشاهده نظر مخاطبان
سهامی
Denmark
کلیا ت نسبتا خوب است اما معمولا درتدوین دستورالعمل ها پای مدیریت می لگند . چرا تسهیلات به حقیقی ها با کارمزد کم دیده نشده با ضمانت سبد سهام . سرمایه خارجی نیز با چه حجم .ومدت پایداری ان در حفظ سهام!اقامت 5ساله داده خواهد شد .مجوزخرید سهام هرشرکت از سوی خودشان .از چه محلی تامین مالی شود .از محل سود سهامداران نباشد.مدت نگهداری سهام سهام خویش وزمان ومجوز بازفروش سهام به چه شکل باشد .امکان خرید سهام وتخصیص به سهامداران از محل سود های اتی و...
تازه ترین اخبار